GRATTIS Sandy-Bandy!!

..för det är ingen vanlig dag, för det är Sandras födelsedag. Hurrahurrahurra!

Sooolly för att jag aldrig har tid att skriva, men så är det när jag pluggar matte typ 24/7!! Men nu har det hänt flera viktiga saker som jag bara måste få svar på och berätta om.

1. Bovi va INTE på dansen idag, är du helt enkelt för fet eller har din celibattid knäckt dig?

2. Jag såg Bovis favorit från SI3 med respektive på bussen idag OCH, ve och fasa, de gick av vid min busshållsplats. Nu har vi närmare address på vart vi ska sända våra hatbrev. Förut va det ju bara: Kort Höknäsa 138, och vart leder det nånstans?

3. Mini-me har även jag hittat partaj och jag troooor att smarta femman får följa med.Ringer ikväll och förtäljer mer.

4. Mitt OOOH så härliga aprilskämt går skitbra, han sväljer hela betet. Stackarn. Han kommer hata mig när vi är klara...

TILLÖKNING I SE 1!!

/Ems Einst B-bo

lets call it a date?

Hey alla hoe diggare.

nu har det äntligen hänt! Lou vet vad jag snackar oom! jag har blivit inbjuden till nån grillkväll. till någon jag inte känner, av någons kompis, kompis jag aldrig träffat men som sett mig nånstans och nu verkar vilja skapa liite contaact..?
det känns kanske inte som väärldens mest genomtänkta inbjudan då en heel del information utelämnas. men tydligen känner jag en som ska dit. min förra kompis ex. och nån bög jag träffat på hans fest..? haappy tiiime!
och tyvärr hann jag inte pressa kompisens kompismer info för han skulle ut och cruisa meed biilen.. wiihoow, cooolt.. nästan lika coolt som att jag tränade idag btw..! Tack Såfi och Saaandy för erat stöd och all eran kärlek.! haha.. *giggle

det som ändå lockar är att jag får ta med mig alla mina hoes! PARTY BRUDS!?!
okay, jag är faktiskt inte såå pimp såå.. jaa.. Lou, du är vell bjuden.. känenr inte så många andra... men desto mer sprit till oooss!! och för all del korv grillat!

Fuck <3 /eran egna bovi


ehm, typ coolt

yo bitches in da house!

Tänkte följa trenden genom att berätta lite om vad jag har haft för mig i helgen. Min helg har då varit heeelt craazy, och då menar jag inte sådär fisgalen som vissa andras utan min var fullkomligt out of control. vi hade ju då lååång helg från och med torsdagen.. tänkte inte gå in på detaljer eftersom jag inte vet hur vissa kan komma att reagera när de får höra liksom.. pinsamt! men på fredagen var det paarrty all night long , typ. min vän (the alcoholic bitch) cronja fyllde åår. myyys! vi åt middag och sen bar det ut.. vad som hände sen lämnar jag åt fantasin.
morgonen därpå var det lång och god frukost framför tv:n. jag rekomenderar er festival fantaster (=töntarna) att titta på just filmen "Festival"  där b l a ebba hultq(eller k?)vist medverkar! 
lördagen såg ut att bli partyfri men jag misstog mig. först hem till marrelito på lite mys och sen skulle vi vidare. när jag sitter på bussen ringer emlö (mah sistah) så jag hoppar av för att möta dem. precis då ringer hon och meddelar att det inte alls ska åka in och möta mig så jag börjar vandringen mot mr erlandsson istället. där var en korvfest i fullgång och jag var till en början den enda bryyden på stället, läskigt! 
en, två, tre glas tömdes och sen var jag glad i hatten. kvällen slutade med att jag ensam tog en taxi hem för att sedan sova en djup sömn.  natti natt

lördag va

heehee igår fick jag uppleva hur det var att vara glad i hatten tillsammans med familjen. Det stärkte oss såååå mycket, helt galet . jag säger bara familjelycka såhär dagen efter.

HÅNGEL ggr 10000 till er små fuckers vi ses nån gång förhoppningsvis ( på tisdag )
sen dröjjer deeet för sen åker jag bort i en vecka :D tjoho

ps. louise jag försökte faktiskt ringa dej igår? MEN det gick fan inte å komma fram. jag såg allt att du hade ringt. mitt hjärta hoppade till ett extra slag ......nått i den stilen JA

åhh en till rolig nyhet att jag jhar lyckats ta sönder min älskade mobil. den startar inte :( vattenskadad om ni undrar. obs!!! inte mitt fel utan en annans men som jag inte vill hänga ut här av personliga skäl.




// your lover fanny

Guess who

image12

ALL ABOUT MY WEEKEND!

Helloooo alla seweetis!
Först och främst måste jag be om ursökt för min frånvaro i onsdags. Tro mig jag grät hela natten för att jag inte kunde komma.. men jag älskar er fortfarande och allt!

Men den lediga torsdagen började med en härlig frukost och duch. Vid ett-tiden var det dags att bege sig till stan för en liten operation med min lilla maskot Nille.
Nille hade fått ont i tån och skulle operera sig. På tunnelbanan träffade vi på en gubbe som såg lite ut som en lodare och blandade franska, svenska och engelska. Han sa att vi var "beautiful", snälla och så sa han "I love you" till os ett flertal gånger. Han hade bott i Paris och hade en kompis som var konstnär som bodde på stureplan. Han sa även att han hade matat fåglarna med bröd för att när han såg på dom så blev han så rädd att han genast sprang till affären för att köpa bröd åt dom. Han sa att man måste ta hand om fåglarna för att dom är våra syskon! Resten förstog jag inte för jag kan inte fransk-engelska. Men förvåningsvärt nog så förstog min lilla maskot Nille vad han sa för att han kan franska. Men en sak som jag måste tillägga är gubben sa att han inte var en sykopat!
Innan Nille skulle operera sig gick vi till Henri Loyd där Nille hade sökt jobb, men tyvär så fick han det inte.
Sen kom vi till kliniken och lilla Nille blev opererad. Sen åkte vi hem. Sen släppte bedövningen och lilla Nille började att gråta, sen började han blöda näsblod och det forsade verkligen (till och med  mer än min lingon-vecka). Så jag fick panik när han blödde ner hela min soffa + hela badrummet så jag började att gråta, jag var till och med nära på att svimma. HERRE JÖSSES!
Sen gick vi och la oss ca 10 på kvällen (så är det tjejer att ha en hadikappad maskot).

Dagen efter åt jag, Frida, Nille, Marre och Ivve jätte god middag på värmdö. Det var Maeer som hade gjort en jätte god sallad med räkor, avokado, champinjoner och massa andra smaskigheter som alla tyckte var jätte god. Så nu funderar hon på att öppna ett sallads ställe. =)
Sen åkte jag och Frida för att framförallt träffa Sophy som snart skulle åka till France. Vi åkte hem till Frida och väntade på att Sophy skulle ringa. Vi väntade.... och väntade.... och väntade..... och väntade och väntade och väntadeoch .......................... sen ringde hon och sa att hon hade kommit hem. sen ringde hon och sa att hon tvättade sin kappa.. och så sa hon adjö.
JÄTTE SORGLIGT. jag fick inte träffa min Sophy innan han åkte :( och nu kommer jag inte att träffa henne förns om en vecka (som för övrigt är min födelsedag)! SO SAD! Nu är mitt hjärta krossat ända tills nån klistrar ihop det igen vilket bara sophy hkan göra! =( =(
Men jag och Frida fick ju en het/mysig stund tillsammans när vi kollade på film och allt! ;) (tack för senast honey)

AJA, men ikväll kankse det blir en hetro/bi/homosexuell-sleepover-night och man vet alldrig vad som kan hända då! :P

LOVE AND KISSES FOR MY BIACHES (kom på det helt själv) /sandy-pandy

-"Louise är fångad av en stooormviind"

Asså heey monsterkompisar och babes!
Tack Såfi och ni andra babes för i onsdags, vilken delikat middag. Tillochmed Emma åt juh mer än tre saker!! *impad,
jag bara måååste uppdatera er med the latest neeews!!
giiiissa vem som sprang på Thai-lee och hennes ragg Mr-flax idag på Café 60!! JAG! och gissa om Mr-flax såg käär uut.. haha. tuuusse. asså när jag snackelisnackade med thai- så spanade jag in flax (för lollos räkning dårah!!! LOVAR!) och han hade bara ögon för våran lilla slaampii..
det såg verkligen ut som han abra ville krama henne och ta med henne hem till sig för att maaakea soome sweeet löööv i sitt pojkrum med victoria silvstedt och Zlatan på väggarna. inte så konstigt om amn tänker efter.. med tanke på vad det är precis vad dom haft för sig innan? *giggle

sen måste man piika lite på listan som skrevs här förut.. du har juh glömt min, eller rättare sagt, emmas svett-fjunis. sen är det juh viktigt att påpeka att det är verkligen inte så att alla tyckker att alla är heta..!!! OMG lixom, vi borde ha skrivit vilka som är emmas babes. för jag är vell itne ensam om att tycka att tvillingen kanske inte direkt är jesusboy..
nuu ska jag gå och raka mig under armarna, kände att det kittlar när jag skriver.........
PUSSY ääälskliingar.. Bovi loves youu <3

Listan

igår skrev vi ner listan på alla våra loverboys i nacka gymnasium, här är den:


Boys in tha hood

Snyggingen
Jesusboy
Herkules
Natureboy
Riddare Ravioli
Morris
Tvillingen
Seriefiguren + kompis
Snygg-J
John Tucker


Bubblare:
stekaren
Scouten
Tajtbrallan


"har man inte haft sex med nån på ett halvår är man ju typ oskuld."

Tjejmiddag igår med alla utom sandra (hon är sjuk) , trevligt som vanligt, det frossades i både det ena och det andra, speciellt i kycklingfett, not very nice. vi upptäckte efter en tid framför YouTube, Louise's schlagerdyrkan, Carola är ju en favorit, och wilddancing-Ruslana tydligen. och idag ska jag hålla tummarna för både emmaslemma och thailou då dom ska på dejt (OBS: inte dubbeldejt) som tur är har louise planerat in sjukt många heta samtalsämnen så att hon slipper uppleva en pinsam tysnad. Fast pinsama tystnader är ju faktist mer roliga än hemska, egentligen.  en annan har ju inte tid med några fikadejter utan har slitit på jobbet hela dan. Men idag träffade jag en rolig gubbe i tvättstugan när jag städade, han var glad och lite konstig, så det var inte helt illa att jobba med andra ord. Och imorgon ska jag åka o införskaffa mig en plattång, så jag får fason på mitt kurviga hår, som belöning för allt slit. toodles! 
/såfi

Måndag


 Jag vaknade till min förvåning långt innan väckarklockan ,som egentligen är en mobil, ringde. Perfekt tänkte jag och somnade om. Några timmar senare skulle jag befinna mig i skolan, i E221 där ett matteprov skulle göras. Men förtillfället var det enda jag brydde mig om att få sova en stund till för att , förhoppningsvis, klara mig genom dagen utan att somna. Jag hade inte heller hunnit plugga tillräckligt, alltså ens öppnat matteboken, för att överhuvudtaget vara redo för prov, då mina matte lektioner går ut på att antingen försöka få tyst på fanny som fortfarande envisas  med att hon ska sitta bredvid mig, eller att rita roliga gubbar i anteckningsblocken. provet gick som förväntat åt skogen. Men vad gör det om 100 år (det hjälper faktiskt att tänka så!)

Dessutom har jag och Fanny konstaterat att man genom mattelektionerna (speciellt under proven) lär sig både kasta och fånga med en hand då sudden flyger över hela klassrummet. snyggt fångat fanny! ju mer vi suddar desto bättre!

sedan följde en allt mindre intressant samhällskunskaps lektion. Vi skulle under de 80 min dela in oss i grupper för att sedan diskutera om hur media påverkar samhället osv. Jag förstår fortfarande inte varför ingen vill vara i min och fannys grupp :? jag menar, så dåliga är vi faktiskt inte , ELLEER?

Istället för italienska drog vi in till staden och gick på nackagymnasiums modevisning. jag blev dock en aning förvånad (och fanny blev Jätte förvånad) över att vi faktiskt tog våra små arslen och åkte in då vi egentligen kunde åkt hem?! i alla fall så fick vi se allt från halvnakna flickor till monster och orkakade ben, härlig blanding!

fortsättning följer...


Karriärer blomstrar!

Hejsan alla underbara människor!
Idag har det regnat men tillslut blev det solsken som sken upp mitt liv och gav mig hopp (fortfarande sjuk).
Tanken slog mig just att det verkar som att alla funnis sig själva under den nya gymnasie tiden!
Vi tjejer, som har skapat denna underbara blogg, har funnit våra liv och varrandra... och jag fick nyss information om att min käre gamle (kännt sen 5 års ålder) vän också har funnit nya nära och kära och dom har tillsammans skapat en radiokanal på internett! Åh vad härligt livet är! Så himla många möjligheter.. :)
Här är adressen ni bör lyssna (han har bra musik smak, dock stönar han lite för mycket när han ska säja hej och kl är.. osv men han lär sig nog med tiden!)

http://sweetstrike2.mine.nu:8000/live.m3u


P.S. Sofie, du behöver inte vara orolig för mitt "peace and love" humör. Eller vad tycker du? D.S.

KÄRLEK ÅT ALLA!


SNART FYLLER JAG ÅR!

Hello mina biatches!!
Jag är så himla sjuk och det är så himla synd om mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så det enda jag kan tänka på är att jag fyller år om exakt 14 dagar! (Önskelista finns att hämta hos mr Birger )
Nu måste jag åka!
Puss puss älskar er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fuck her gently , uuuuhhh

hejj hejj käre mesdborgare!! louise är just nu på jakt efter sitt ragg hehe han är spårlöst försvunnen dom ska sova nu och nu ska jag åka till riddaren ravioli HEJJDÅÅ lövers seeeee you tomorrow

ps god omelett louvvis by ala louise

hej RÄVEN som läser våran blogg!!!!! gfett sexyy tack för jaclånet

just nu sitter fanny med sin älskare louuu i arvids hus :DD glöm ej ossssss..... häää moahah vi fiinnns!! i dina drtämmar och du behöver iosss eehh typ du kommer inte undan till vi skrattar som djuUUr som typ en kastt hund apa giraff dol gris emma JHAHAHAHAHAHAHAH ................................... sårri <pUNG louise vill HA dsde ta ej arvids snälla hä.stern,


BTW!!! louifuck kissade på bussen och alla låstasdes att det var en spritfalska som läckte :o OPPPPSSS
ps den träffade fabnys sko där lite UUUSSHH very nasty hejdå vi älskar världen + verna

-"jag älskar LOST"

Hey babes, tack för en treevlig fredag tillsammans!

Jaa, minst sagt har juh mycket hänt idag.. Joqe har förklarats som fjortiz och senare under dagen framkom det att både jag och Allan älskade LOST. haha, det är sååå roligt! hahha.. tyckte jag iallafall.. och det märktes att det bara var precis jag också.. PINSAMT! 
Fan vad snyggt matchade vi var idag, jag tror inte nån undgick att se vårat tema jeans+ svart tröja. Fetch, fetch, fetch.. <3
Och ja, ryktet stämmer. det är jag som är Sunshine-emos favoritknull.. och jaa.. jag vill från och med nu bli kallad för Tovi Mcguvier eller vad fuck det nu stavas som.. uttalet är ändå det viktigaste: [Thouwbie Mmäk-gaajvähr] (så ni kan öva lite.. *sneel)
Idag ska jag och Puss-viktor sitta barnvakt. jkkbm. nooot! jag är bara intresserad av the moneey, hustla lite, klirra lite, jiddra lite, springa från polisen, sälja bling-bling.. you name it biiacth.
verkar som jag har mer incomment med den där mister taco-boy. *giggle 

Yours föralltid! /Tovi-boy aka. T MG<3

P.s. EMMA! PAAAGE for fucka sake!

- "keps är för översminkade fjortisar Joqe."

ämnet på allas läppar är som bekant vår, och nu kan jag informera er alla intresserade att jag idag införhandlade årets första pinnglass (magnum colombia), som jag sedan avnöjt på en undansmusslad bänk, i solskenet tillsammans med mitt favoritpök, tobey mcquire, på lunchrasten. mycket trevligt iaf, och nu era mattakfakkas, ska jag städa.

Sunshinemo (tobey know's who)

bullen försvann

hello my dearest friends!

som ni tidigare kunde läsa var det en förfrågan om det möjligen skulle bli en utökning i SE1. Jag förmodar att jag är just rätt person för att besvara denna fråga, och med en liten besvikelse blir svaret tyvärr nej!
 det vi trodde var en katastrofal kris kära vänner, var bara en liten fis. Det mest sorliga måste nog vara att jag inte längre kan skylla på att jag måste äta för två, utan att jag nu måste acceptera mig själv för den jag är och att kraftiga kvinnor faktiskt äter lite extra då och då. nu är min informations stund slut men om ni vill veta mer är det bara att fråga min vän rut!

resten lämnar jag åt fantasin ..


fred



lovi


Spännande nyheter

Tillökning i se1 på gång, eller?

okeeej




Nu har klassens läskigaste personer utsetts.. stort grattis till Sofie och Fanny!! pris finns att hämta i receptionen. om inte Tove ätit upp det igen dvs....  :(




VÅR you dickheads

HEEEY BABES!


måååste bara säga ett tack till lollo den hoe'n. taack för att du skriver så fiina saker om mig.. *giiggle. du är min bäääästa koooompis, och allt det du skrev om de andra är såååå sant. man får juh anorexi av att se sandra-noo med sin kille nicklas-taall i matsalen. och sofies dojjer är juh under all kritik. inte ens våra wannabe-fashion-girls i klassen skulle acceptera det! bovi <3 youu

en sak till.... vem fan har gett mig smeknamnet tovi-boy..? bara för att jag har legat med alla boys i skolan betyder inte det att jag är minde tjejig?! ellleeer..? jag menar.. idomin+lipgloss+håårspray är såå jag = tjej.

men iallafall........

asså heeeellow, men det är fucking vår! alla vårtecken är här:

  • jag såg en död daggmask på gatan
  • solen är så stark att alla fjortisar börjat bära kepser för att inte se för översminkade ut
  • italienska män över 45 börjar ragga på dig på bussen
  • använda kondomer har smält fram vid busshållplatserna
  • jag går runt med allderles förlite kläder och alla kommenterar hur kallt det måste va
  • man blir kär i allt och alla, spec sånna som är kända by the name as: nature-boy, ortodox-boy som för alldel numer heter pingstkyrkan-boy. och ibland pirrar det juh lite extra i magen när man ser svettiga-knäväcks fjunisar också. ellleeeer huur emma..! *bliiiink
  • man lägger ner kriget mot äckliga töntar som skaanken sanna och miffan. haha.. iallafaall liite!

*giggle, nejmen hörrni, nu ska vii festa iiiikväll! jag är laddad, har på mig najsa trosor tills min och emmas striptease vi lärde oss idag på dansen! och jag har fått låna mammas mobil så jag akn fylleringa allaa!! watch out pensionsfonds experter på nordea.. stinas dotter is ooon the mooode!!
p.s. emma! jag tar med miffan ikväll, ta med skaaanky så tar vi kål på dom en gång för alla! mohahahahahha!

Tuuudeeeluuu från tovi-bovi-boy <3

p.s. emma det puckot råkade snacka med svettis-fjunis-builders kompis och hon sa att jag och vigge var tillsammans igen, nuuuu blir det kul ikväll! haha.. jag tror inte han veet.. (vigge, om du läser detta.. tovi<3 vigge)


peace love and understanding

hellå kära vänner!

ja okej, soffan, du får som du vill. jag ska nog bli snäll ändå. men då kävs det än jäfla massa pepparkakor i så fall. men du har nog rätt. plus att vi (sandra och sofie i alla fall) borde komma in i stämmningen nu innan det är försent, jag menar, peace and love i sommar, HURRAA!


vi kirrar biffen bröder

peace out


make love ffs

vad är grejen med alla dessa påhopp vi har sett dom senaste dagarna i bloggen, är splittringen nära nu eller vadå? (plus att ni borde veta bättre, det är coolare att snacka skit bakom ryggen på sina vänner*suck*)

såfi

En liten hälsning...

Sportlovet är över och jag är hemma från fjällen!
Jag tänkte bara skicka ett litet medelande från mig och all den underbara snön!

Det bästa är ju att man kan ha hur mycket idomin somhelst i fjällen och man ser bara så inne ut som f**n!
Kisses and hugs / Sandy!I fj?llen


förlåt

hurrni, tjejer, förlåt!
det var inte meningen att såra er sådär. jag försökte hitta ett sätt att få ut mina aggressioner och tyvärr gick det ut över er.. jag är så ledsen! det har liksom legat inom mig sen emma fick bättre än mig på matte provet. toves stjärt-inplantat blev mycket snyggare än mitt.. sofies .. ehm.. du är såå cool. fanny försökte sno min kille (typ) plus att du ju faktiskt är bätte än mig på att svepa öl , det var ju min grej liksom. sandra, du och niklas är ju faktiskt jätte söta tillsammans..

förlåt


gud alltså

vad i hela friden gör ni med era liv!???

fanny, vafan. du pluggar inte, äter inte (din bantningsmetod suger anyway) tränar .. okej lite men du är ju inte uppe i eliten precis he he. du drickar way too much. snart kommer en stor bula kallad ölkagge växa fram och då vill vi inte gärna sitta bredvid dig i matsalen, PINSMAT!

sofie.. LILLA GUMMAN.. du går där med dina trasiga skor som läcker in vatten. inte undra på att folk tittar.. jag menar hallå!! fashion goes first and you know it biatch! om du nu vill hänga med oss så mycket kan du ju iallafall försöka passa in!

tove. har inte så mycket att säga till dig förutom, gullet du är skitsnygg, om jag hade dina fransar och ass damn vad jag skulle haffa boys men du, du håller dig till byggsnubbarna med svett ända ner i knävecken, fjuniskillar som inte ens kan klä sig ordentligt. inte okej!

sandra. jag skulle helst slippa säga det här men.. pojkvän är såå ute. jag menar, ni kan väl iallfall spara pussandet till efter skolan och låta allmänheten slippa se snusket ni håller på med. ush!

Emma. Det är okej att plugga men INTE SÅ ATT DET MÄRKS. vi andra är coola och skiter i skolan, spottar på lärarana. varför kan du inte vara som oss!? måste du leka rebell och sticka ut från mängden.. ganska ocoolt.

med detta "kära" .."vänner", vill jag säga att ni måste styra upp er lite OKEJ!? annars kan jag inte annat än att sätta in er på tvångsbehandling.. ni är ju faktiskt mina enda vänner så kom igen nu. det blir så mycket enklare om vi sammarbetar mot ett gemensamt mål. jag vet att jag kan verka hård men jag tror faktiskt att det är det enda sättet..

mvh 
fröken emterfors

SCORE

image4




Louise vann ju faktiskt tutt-tävlingen???  hursomhelst VERIII SEXIIII


lööövli boys btw. heeehe

så jävla snygga/slyniga (observera sexiboy)

s? j?vla snygga/slyniga (observera sexiboy)

vi röjde satan vid islandstorget.

the end af sportlov-07.

här sitter man framför datorn som en annan förtappad tonårssjäl och suktar lite efter att ha något í stil med en guldfisks minne med tanke på gårdagen. hur man kan bete sig ibland, som en riktig kvinna. speciellt jag och personen som jag trodde jag kunde lite på, att hålla min manlighet vid ytan, fanny. ojoj vilka små emosar vi är ibland, speciellt på tunnelbanor, men tur att det är trendigt iaf..  men för att sumera gårdagen i lite klarare format så va vi (jag,emma,fanny,cronja,louise och emilia) på en fest i bromma ( efter ett tags obligatoriskt hängande i slussen såklart!) och ja vi hade trevligt med varandra, tyvärr var resterande delen av festinvånarna riktigta torrbollar med försmå ljusblåa lacosttröjor eller bajs i ansiktet som inte riktigt förstod vårat beteende, dvs, att rosta pizza ( är man hungrig o det inte finns micro, vilken annan utväg finns det liksom) rapa efter cola (för att understryka, dom här människorna  tyckte det här va läskigt och konstigt) snusa,  inte ha bajs i anisktet etc. men som sagt, vilken tur att vi hade varandra.

för min egen del bar det sen hem till nacka där stötte jag på några glada grabbar på bussen (max,david och albin) och min käre väns bror som jag slog sällskap med hem. väl hemma satte jag mig inne på mitt toalettgolvet och åt pringels och lyssnade på musik ett tag. och det va pretty much it. helt ok sista kväll på lovet om jag får säga de själv.


/soffancool

partaj hos tove

Torsdagen var ingen vanlig dag utan det var allas vår tovi-boys födelsedag. Hela 17 år fyllde slynan (eller princess of se1 som hon också kallas, en riktigt diva) Kvällen började bra med presentöppning och vi hade såklart slagit på stort och köpt de mest efterfrågade och bästa prylarna på ÖB. (om någon inte vet vad ÖB är står det för överklassbarn, alltså till för barn eller ja, rikemansbarn som har råd med lite finare och bättre) men i alla fall var presenten ett survior-kitt helt anpassat efter toves behov och det inkluderade:

Ett äpple
6 russinpaket
En kondom (observera EN, he he)
En toalettrulle - vid behov av nr 1 och 2
Läppglans - hur skulle du någonsin klara dig utan, stjärna thihi stjärna
En spegel
Hårspray - tove håller alltid håret på topp
En Borste (snygg och fräsh är ju första prioriteringen)
En mobil med headset - vi hittade en jätte fin på BR (Bara Rika) men det var SKITDÅLIGT för den funkar inte!?!?

och allt hade vi packat ned i en real fashion väska av nyaste modell. jätte cute! hi hi

sedan var det dags för tårta. Mitt mål med lovet var att gå upp två storlekar. Ni har ju själva sett vad fashion-soffi-sötis-cool har skrivit i bloggen att det är HELT inne med en och annan bilring. Helst ska det ju guppa lite lätt när man går för att skapa ett snyggt rörligt mönster i tröjan och kroppsformen ska ju helt följa tröjans figur. Därför åt jag upp en och en halv tårta själv. så himla goda var de också, tack toviiiiiiiiiiii! jag vet inte om jag har lyckats helt med min nya ideal figur men jag är i alla fall en bra bit på vägen. tack än en gång tove!

famåt kvällen började alla dricka sig berusade på 3.5 or och annat smaskigt. Vad sofie drack vet jag inte men druckit hade hon uppenbarligen gjort, oops. kvällen slutade med klädpoker och alla gick lyckliga hem i vinternatten. 

Mvh  (massavidirgahoes)
//lovi


YEHOOOOW!

Nu sitter man här, full och ångerfull igen. Men tack för tårtan Tove!! :D

/Emma-Slemma 

kalas

KALAS, hoppas alla är lika taggad som jag såhär på tovelitos 17års dag :) tårta och saft vankas, kan det bli mycke bättre? 

dagens coolaste: sandra, du är inte ensam om att ha sovit i din pojkväns-säng det här lovet, opsss

/ sofhoe