Fecke på gotland

Älsklingar nu är vi alla samlade igen för att återta skolans förstaplats på rankingen över de hetaste och coolaste hororna i skolan. FEST!

Jag åker på fredag och spelar alternativ flickvän med alex familj så ni får hålla ställningarna under tiden och försöka få emma att återkomma till svenska språket istället för den spanska steg fem hom lärde sig på två dar.

p.s har sökt jobb nu på ica. jag skrev att kunden inte alltid har rätt och så skickade jag med festlig bild på mig i kräfthatt med texten där jag beskrev mig själv: jag heter tove, är 18 år och gillar att ha kul. HOPPAS på jobb nu!

Love ya playas (fannys pojkväns internetvänner azzå), hate that hora som sofie pratade om idag. vi är på din sida sof!


Hellre en burk i fläkten än en.....

Mina älskade slynor, nu har jag gjort något underbart. det som det ryktades om i skolan idag stämmer ju! våran älskade klass är emot oss och anklagar oss för falska uttalanden! underbart! haha. därför kunde jag inte låta bli att kommentera det som stod och ifrågasätta källorna.. mihi.. det bästa är att de som skrev säkert inte räknade med att vi skulle få reda på någonting. buusigt! i love it!

P.s jag tar ansvar för vad jag skrev så ni behöver inte oroa er för att ni inte ska få ligga på framtida klassfester. ;)

Love Tove utan gänget


Can i get a whoop whoop, ska skeda axel?

Hey hovs. den trevliga slynan som skrev förra inlägget, du är inte ensam. kan knäcka dig brutalt i kändisstatus när jag dänger upp följande kommentar på bardisken: jag är igenkänd av ettorna bah.

FEST! can i get a whoop whoop för freddy fyller år idag!
Kärlek och kel tove

mitt nya kändisliv




Efter lunchen chillade jag galet med Tovie och Louise i klassen. Svängde förbi syon för att kolla att mitt schema stämde och passade på att få lite äpplen av elevrådet! mumsiiii



svunna tider


TJEJER! vad hände? begrunda dom här fotona väl och länge och säg sen att ni inte vil följa med ut på lördag.