Hellre en burk i fläkten än en.....

Mina älskade slynor, nu har jag gjort något underbart. det som det ryktades om i skolan idag stämmer ju! våran älskade klass är emot oss och anklagar oss för falska uttalanden! underbart! haha. därför kunde jag inte låta bli att kommentera det som stod och ifrågasätta källorna.. mihi.. det bästa är att de som skrev säkert inte räknade med att vi skulle få reda på någonting. buusigt! i love it!

P.s jag tar ansvar för vad jag skrev så ni behöver inte oroa er för att ni inte ska få ligga på framtida klassfester. ;)

Love Tove utan gänget


Kommentarer
Postat av: sofia

skriver man något på internet så får man räkna med att det kommer fram, annars hade det nog sagts på annat sätt. vad vi inte räknade med va att det skulle bli en så stor grej av det :) vi är inte emot er, inte jag iaf :)



kan ju passa på att säga att jag gillar er blogg också, nu när ni vet att jag läser den :) pusss

2008-10-16 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback