Phåtågrafi

Hallå! Efterlyser idé inför skolfoto imorgon?!
Typ re-make av mitt från nian kanske...
/Emsi

Cuz im young and im black

Slynor! jag har hittat en sån underbar sida. hahaha. där kan man skapa sina babysar med vänner, kändisar eller partners. jag kunde såklart inte låta bli att gå igenom hela listan med vänner, ex och engångsligg. (det kanske är dags att ta upp kontakten med någon av dom kanske.. höhöhö)
Tyvärr blev alla mina barn rätt fula. fast alex och mitt barn blev svart. hahahaha. inte visste jag att barn formades efter intressen.
Jay-z och FIKA-Anders vann sötast barn tävlingen! vem ska jag satsa på?!



Sandra tackar aldrig nej till S

...skjuts!

Det började med en liten söt flicka som inte hade druckit stora mängder alkohol på x antal veckor innan hon hamnade på en liten 18-års-födelsedag tillställning med massor av god grekisk mat och framförallt väldigt gott grekiskt VIN! (musik effekt)

Det var mycket trevligt, tack david för att jag får vara kompis med dig och tack davids mamma som satte in en bild på MIG i hans livs långa fotoalbum! (tog både en del tid och kraft att titta, vaknade upp med nackspärr imorse).
Efter maten var det dags för skönsång för david hade vi tänkt, utomhus så vi skulle väcka alla grannar(var någons idé men klockan var väl bara runt 9 än så länge så tanken var god men alla var väl fortfarande vakna gissar jag på och om det hade varit så att det fanns folk att väcka så skulle vi nog ändå misslyckas för några sekunder efter kom davids mamma ut och ropade in alla för att vi skulle sjunga där inne vid tårtan alla, han hade alltså inte hört våran skönsång, men som man brukar säga; bättre lycka nästan gång!)
Väl där inne sjöng vi jag må han leva på minst 5 olika språk och jag är lite stålt över mig själv att jag lyckades hänga med lite på den spanska biten! :) (promille tillstånd: lite förhöjd, lyckades skvimpa ut vin på mig själv och golvet när jag klappade händerna).
Presentöppning, jag hoppas jag skötte mig någorlunda eftersom att jag satt bredvid david och hade släktens och kompisarnas alla ögon riktade mot mig, en del kameror och framförallt; FILMKAMERA.  inga mer kommentarer angående presentöppningen förutom: Åt: en jordgubbe, en kokosboll, en chokladruta.
Sen var det titta i davids 3 fotoalbum, (observera, jag trode det bara var ett album) och sen bar det iväg in mot stan.

På vägen ut mot busshållplatsen tror jag att jag blev drabbad av en flirt av mr x, då han knuffade mig och sa "var lite rolig" sen höll han på att ramla ner för trappan pga hans alkoholhalt i blodet. PINSAMT

På väg mot bussen fick jag springa lite sexigt i mina klackar för bussen var på ingång. På bussen: ingen ville sätta sig bredvid mig först. Sen kom frida. :)
På bussen senare: ett stort gäng ungdomar + alkohol brukar ofta bidra till skönsång på bussen och det var exakt vad som hände. när vi började närma oss slussen fick busschaffisen nog och ropade upp i högtalaren; "nu får ni sluta sjunga där bak, för nu är det någon som sjunger för mig här framme" och i högtalaren sprudlar det ut sjönsång från en chilenare som stämmer sina sköna stämmor och sjunger ni vet så där som dom gör; aaauuuu och wheelar (vet inte hur det stavas medn det får gå ändå) samtidigt.
Mina kära vänner blir genast avundsjuka och tar sig fram i bussen.
Ur högtalarna: "det vackraste jag vet är att se dig när du såver......" sångare:felix
Ur högtalarna: david som rapar (inte rapar på svenska utan rap you know!) UNDERBART!

och inte så oväntat, vi ska till kickis för att sjunga karaokeeeee! ;) wohoooow! (jag och soffan ville verkligen till huset och träffa dig fran, men vi tänkte följa med och ta en öl bara först! love u anyway!)  david intar of cours scenen! SWEEET CHILD OFMINE. Max kommer på den smarta iden att vi ska klappa i takt på den sista refrängen och talar om det för mig och sophie, vi börjar klappa och jag upptäcker att jag och max och sophie står bredvid varandra och klappar, ingen annan. Sandra viskar till max: "Max, det är bara vi som klappar" max:"jag vet, men det är bara för att det här inte är den sista refrängen, hihi"  för er som är intresserade av att höra slutet; låten tog slut och det blev ingen sista refräng.

DAGS ATT GÅ! sammanfattning ute på gatan: jag betalar 5 kronor till korv-killen för att han ska ropa på david. ( ni vet jag kan ju inte ropa så högt, alltid när jag tar i som mest skär sig tonerna för mig). jag har även för mig att jag träffar ett gäng coola killar och tjejer och dom hjälper mig också att ropa.
av detta gäng med coola gang members får jag  en hundralapp. OBSERVERA: denna hundralapp är inte äkta. på baksidan står det " För pengar kan du köpa: en säng - men inte sömn, böcker - men inte visdom, mat - men inte aptit, ett hus - men inte ett hem, medicin - men inte hälsa, lyx - men inte skönhet, underhållning - men inte glädje, ett krucifix - men inte en frälsare, en stol i kyrkan - men inte en plats i himlen. det du inte kan få för pengar ger Jesus helt fritt. När han vandrade här på jorden gav han de blinda syn och de döva hörsel. han gav förlåtelse för synder. Han t.o.m gav sitt liv för att ta våra felsteg och vår synd. Han erbjuder evigt liv till alla som tror på honom. men det räcker inte att han ger om inte du tar emot. "åt dem som tog emot honom (Jesus) gav han rätten att bli Guds barn..." (Joh 1:12)  Har du tagit emot Jesus?" (hallå tjejer det här är ju jätte bra, jag tänkte att då kan ju hon som är döv i våran skola leta upp den där jesus och så kan han göra så att hon kan höra igen. vi säger det till henne i skolan på mångag!!)
promellehalt vid det här laget:antagligen ganska hög eftersom att jag kommer på mig själv att läga upp baksidan på hundralappen inför det hela coola-gänget. men jag tror att dom gillade mig ändå.
senare kom dom som hundralappen kom ifrån ursprungligen: jag frågar är ni från jehovas vittne. dom: NEJ, vi är krista. jag har för mig att jag sa att jag är konfirmerad men att det är ingen grej för mig direkt. dom: ok. dom: vill du ha kaffe? jag: Nej faktiskt inte. det är så här att jag har inte druckigt kaffe på ett tag och sen när jag väl skulle göra det så låg det en död fluga i så då var jag tvungen att hälla ut det och det blev inget kaffe för mig då heller. GUD vill inte att jag ska dricka kaffe!
mohahaha, jag hoppas jag fick dom att må dåligt nu för att dom dricker kaffe och gud kanske gillar dom mindre då!!!!!

slut på ute på gatan. jag och soffan DRAR! vi ska till huset och shaka järnet på våra rumpor! på vägen dit pratar jag i telefon med fanny och hon säger att det är 100 kr inträde. jag har för mig att jag nämner för fanny att jag har rökt och usch fy på mig (jag har nämligen slutat sen 2 veckor tillbaka, men för den här kvällen var det ok för jag är inte rädd att jag ska fastna igen, så det SÅ!) och soffan och jag bestämmer oss för att åka hem,
som ett tecken från åvan så ramlar det ner ett nästan slut paket cigg på mig (eller kastas eller what ever) jag som tror att jag är helt desperat efter cigg bara för att jag har slutat kastar mig över paketet och samlar ihop alla cigaretter som ramlat ut. och som från ingen stans duker det även upp två killar. jag och soffan går tillsammans med dom mot slussen. jag bjudet glatt på en cigg till ena killen (kan hända att jag även tog en själv)
han typ kysser mig eller något och då sa jag : "oj det var rakt på sak" då sa han "aa, och för att vara ännu mer rakt på sak; jag vill ha sex med dig" jag: "oj, ja det var rakt på sak, värför då?" han sa någonting om att han inte har haft sex på 6 månader jag:"jaha, men inte här och inte nu. imorgon kan vi ha sex." sophie ropar på mig och säger att hon har bråttom till bussen och killen säger att han kan sjutsa hem oss. han ringer sin kompis och han kommer direkt (som om det vore planerat) vi börjar åka iväg och jag ringder till sophie men hon är redan på bussen. så då åker vi iväg och i bilen lyckas jag och killen byta nummer med varandra, men båda var fel. och för att vara lite smart för att jag inte vill att de ska veta var jag bor så släpper dom av mig hos grannen istället! :D happy sandra fick skjuts hem och när hon var hemma så var soffan typ vid forum!
LYCKY ME!  och som en liten extra så bjuder jag på det här idag:

How you think i got the name hova?

Det vi fruktade har finally inträffat.. polskan aka den nakna tjejen har nu börjat klä sig i annat än magtröjor och idag hade hon tillochmed på sig en ourringad tröja!
Detta beror på att rektorn har ringt hem till hennes mamma. DÅLIGT! polskan är mitt liv. min idol. mitt nakna ljus i tillvaron.

Skriv på denna protestlista för att polskan ska börja klä av sig igen! annars, rest in peace burberry sjalen. </3

Namn:
Tove SE3

goodess bunny

http://www.youtube.com/watch?v=ISBeBuVKXL0 vad jag försökte förklara för er under rrättskunskapens tråkigare del.