Life of Ryan Weekendbreak

Tyvärr kära läsare. jag måste med ett krossat hjärta meddela att jag från och med igår måste gå runt i stora svarta solglasögon och dölja mitt ansikte för alla och se allmänt sur ut på alla facebookbilder. varför? jo, jag är nog kändis nu..

Gårkvällen började med garden där jag minglade galet med snygga killar som precis gått modevisning. SESSY. dock började mina dansgener rycka och jag begav mig till ambassaduer där snygg-johanna räckte mig ett vip kort och SCHWOOSH rakt in i festen. jag vet inte om det var att vi alla hade snygga skor, eller att vi var snygga eller att vi bara såg allmänt sköna ut men vi blev välkomnade in i vipen där en skön shejk satt. hahaha! sååå cool. där dansade (och blev dansade med!!!) vi galet och fick sedan sällskap av bög-bobby från linda rosing och sunblock-damerna. HOT!

me so famous! kanske ska rymma iväg med shejken.. hihi.. hoho.. haha!

kärlek kärlek  "x"