Dogge Doggelito svänger sina ludna

SNART ÄR DET FREDAG, nu är tovis gullig och ger er den senaste låten på allas rumpor, med artisten the one and only: DOGGE!


http://www.youtube.com/watch?v=YguNSqFWgs4

image67





Puss på göten!


Bye bitches

Jag stannar här!! Med mina riktiga, feta, amerikanska vänner.
Good to have known ya!!


Efterlyst nr2

Hello skanks of nacka!
Nu är det så här att både jag och Emma känner oss lite förföljda. Därför tänkte jag att en liten efterlysning skulle passa super!

Så här ligger det till: En kille som kallar sig för Daniel ringer upp Emma och säger att han sett henne ramla ner för sin trappa, när Emma säkerligen inte var i något bra tillstånd. På något sätt har han fått Emmas nummer utan att hon kommer ihåg det. Några dagar senare får jag ett riktigt trevligt sms där det stog "Hej tjejen vad gör du?", eftersom att nummret är oigenkännligt för mig svarar jag "förlåt mig men jag har inte ditt nummer inlaggt på min mobil så jag vet ej vem du är". Han svarar då att han inte heller vet vem jag är, han råkade ha mitt nummer på sin mobil sparat som sandra och han kommer inte ihåg när han fick det, han talar om att han heter Daniel och kallas för myggan.

Myggan

Kön: Troligtvis man
Namn: Daniel
Smeknamn: Myggan
Längd: Okänt
Hudfärg: Okänt


Är det någon som känner sig träffad så hör gärna av dig! Vi vill få ett slut på detta musterium!
// Sandy


Nuevo York

Det är sorgligt men sant.
Nu beger jag mig ut i den stora världen!!
Och hur ska ni klara er utan mig?

yours truly

Einst

för jag vill knu knu knuffa dig i sängen

Nu har jag bara en fråga som jag gnolat på länge nog!
VAD ÄR GREJEN!?
vad har hänt med alla kalasglada skanks som nu bara helt plötsligt vill lägga sig på marken och dö, typ!
Sandy-neej gör en flopp och får ett utbrott mitt i bloggen (skriver i och försig ett ni-får-ursäkta-mig-men-jag-går-på-piller-och-har-en-förjävlig-pms-dag inlägg. så vi har glömt det nu sandra, okej!?)
Emma förklarar att hon fått nog av våra smartfuckingass pikar (varför pik? jag skulle gärna bli kallad smart, ööh!?) till henne så hon bestämt sig för att byta ut ett gang på 5 motherfuckers till en stackars matte-coolgirl-lite-skejtar-söt-nörd som knappt kan öppna munnen för att prata! vad händer med therealse1?
 
och vet ni vad tjejer, jag tror jag har svaret!...

NI BEHÖVER LIGGA!


blev lite arg på soffan idag eftersom hon alltid snackar om att hon behöver en "sovkompis" när hon i självaverket HAR en MITT FRAMFÖR NÄSAN!! iaf någon korridor bort..
ni behöver bli lite mer lättfotade så löser sig resten!

säger bara: woooooowoooo knulla alla brudar


Jag har fått nog!!

Nu är det slut med det här! Jag har fått nog!!
"Matte-älskare" hit och "nördkungen" dit.
Nu är det slut!
Inget mer "jag-skiter-i-att-plugga-och-skriver-av-einst".
Jag har nya vänner! Från nya kulturer och nya klädstorlekar.
Såna som inte tvingar ut mig i rökrutan på rasten.
Nu är det slut!!

..oooops

..förlåt för mitt utbrott. Ni vet ju att jag går på piller...

men jag tänkte bara säja till emma.. kan du inte uppdatera porträtten på oss?? JAG HAR JU FAKTISKT KÖPT NYA KLÄDER!!!!!!!!!! %¤"&&(/%%&E#¤#"

Get ritch or die tryin'!

Haha, så himla roliga nominationer man kan göra på fb!!
det roligaste är att de som jag har gjort stämmer fullständigt!
så om ni blir ledssna.... TA ILLA UPP! :P

..och emma.. känner att det bara är du som skriver här nuförtiden.. du kankse skulle börja tänka på att skaffa dig ett liv som alla andra!!

// Sandy-evil
(nu har jag sugit in allt ont som ni gjort mot mig i alla deaa år och är nu berädd på att slå tillbaka det på er som en BOMB!)

Emma sätter sina spår

Lite msn chit-chat med Cristian..

C:    Kommer du imorrn?
T:    Nej, asså jag är "ledig" så jag ska spela Sims! *score!
C:   Åh! jag gjorde alltid en as snygg mamma som hette "Laura"
       som jag låste in.. hehe
T:   Buse! haha jag har en favorit.. stänga in dom med en kaffemaskin!
C:   Hahaha! man undrar ju var einstein har för specialité..
       lovar. en kille, en tjej, väggar runt sig, en säng och en matteboook!
T:   HAHA! you said it boy!

Tove Lemherde

image65

Varför vi är coolast i NG











Hur man vet att man lyckats i livet:

Telefonen ringer och jag skyndar mig för att svara

E: Hallå?
grabb: Tja, vad händer?
E: Öh, vem är du?
grabb: Vilken E har jag ringt nu?
E: E.B...
grabb: Oj, fel..


Telefonen ringer igen och jag skyndar mig för att svara

E: Hallå?
grabb: Tja, vad händer?
E: Du har nog ringt fel E igen..
grabb: Aha..oj...
E: Vem är du egentligen?
grabb: Öh, jag heter D, vi träffades för rätt länge sen. Du ramlade ner för min trappa, om du minns?
E: Nä..det gör jag nog inte
D: Nä, men du är kompis med Karin va?
E: Karin?
D: Karin H?
E: Ahaa, aa henne känner jag
D: Japp..
E: Jaa..
D: Men jag tar bort dig från listan då, så slipper du det här
E: Ja, tack

Yeheees, jag har lyckats