Efterlyst nr2

Hello skanks of nacka!
Nu är det så här att både jag och Emma känner oss lite förföljda. Därför tänkte jag att en liten efterlysning skulle passa super!

Så här ligger det till: En kille som kallar sig för Daniel ringer upp Emma och säger att han sett henne ramla ner för sin trappa, när Emma säkerligen inte var i något bra tillstånd. På något sätt har han fått Emmas nummer utan att hon kommer ihåg det. Några dagar senare får jag ett riktigt trevligt sms där det stog "Hej tjejen vad gör du?", eftersom att nummret är oigenkännligt för mig svarar jag "förlåt mig men jag har inte ditt nummer inlaggt på min mobil så jag vet ej vem du är". Han svarar då att han inte heller vet vem jag är, han råkade ha mitt nummer på sin mobil sparat som sandra och han kommer inte ihåg när han fick det, han talar om att han heter Daniel och kallas för myggan.

Myggan

Kön: Troligtvis man
Namn: Daniel
Smeknamn: Myggan
Längd: Okänt
Hudfärg: Okänt


Är det någon som känner sig träffad så hör gärna av dig! Vi vill få ett slut på detta musterium!
// Sandy


Kommentarer
Postat av: Anonym

mystiskt

2007-11-22 @ 20:26:45
Postat av: Anonym

tänk om han är skiiiiiiiiiiitsnyyyygg

2007-11-22 @ 20:27:31
Postat av: Anonym

tänk om han är neger

2007-11-23 @ 14:34:15
Postat av: Anonym

tänk om han har en trappa?

2007-11-25 @ 01:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback