PINIG HEMLIS

Jag försökte verkligen hålla tillbaka, det gjorde jag verkligen! I hissen var jag rätt lugn ändå, men i väntrummet börjarade pulsen snabbt att öka. JAG VILL INTE utbrast jag till och med när pappa sa att det var min tur. Pinsamt att min lillebror på 12 bast sätter sig i stolen och tar emot det där sticket utan något som helst problem. och så jag, 17 år gammal börjar böla. jo så är det, jag började gråta IGEN när jag skulle ta en spruta och jag skäms! otroligt. för lite pinsamt är det ju!

jag tror att jag har nån sorts fobi. det började när jag var liten när jag skulle ta ett sånt där vanligt stick i fingret. såklart fick jag panik där jag satt i mammas knä med sjuksköterskan redo att sticka. jag kämpade för mitt liv för att komma loss men mamma var stark. De tvingade upp mitt finger och bara STACK. hur kunde de tänkte jag, och  skrek rakt ut för kung och fosterland.

andra gången det var dags för spruta i armen minns jag hur jag, så fort vi kom in i rummet, snabbt letade efter snabbaste vägen ut. när det var dags att ta fram läskiga sprutan hoppade jag ner från stolen och sprang mot dörren. LÅST!!! jag var fast och livrädd. jag fortsatte att rycka i handtaget och grät/skrek, ungefär sådär som i en skräckfilm. tillslut sa snälla syster att det var okej att ta sprutan en annan dag. som tur var blev det ingen sådan!

Jag vill faktiskt påstå att det här är två trauman som påverkat mig för resten livet... borde jag skämmas?


ps. sjuksköterskan sa förresten att jag inte behöver ta den här sprutan igen förens om 20 år. förhoppningsvis slipper jag tårarna då!!

sol-arium

till er som vägrar embraaaace'a er naturliga blekhet under vinterhalvåret (dvs fanny, louise, sandra och tove)
och vänder er till,
solariumet.


HOHO, a coin!

jag veet att man verkligen måste försöka hålla sina nyårslöften och jag har! tro mig! idag sprack då ett av mina. gissa vilket, yes your right there pimp.. att acceptera viktors kärlek till jessica alba.

situationen: fem minuter sen, jag pluggar fucking jane austen.
händelseförlopp:

T: vad ska jag vara utklädd till på empos maskerad?
V: emmas?
T: nej, empo, emmas kompis.
V: ska hon ha maskerad?
T: ja, det är kändistema..
V: jessica alba, höhöh. *dregla.
T: prrft.
V: NEJ, skoja, du ska vara mariah carey såklart!

föörseent. buu.
 
SOFI! p.s jag är jättemycket på att dizza cissi imorrn! hihih

emma lite lätt överentusiastisk

189796-91

lite värme i januarimörkret


fanny: sofie, du är fortfarande gul :) 

mamma: oj, du ser jätte trött ut... du ser verkligen helt hemsk ut! hur sover du om nätterna?

Dataspelsvärld

Livet i ett ord - musik.

att skapa musik är en konst. och ibland även konstigt. det kan låta bra eller inte alls bra. allt är upp till dig om du dig:gar det. om du har ett fan, låter det kanske inte fantastiskt men har du tur får du fler fanatiker, så småningom. de här två grabsen vet hur man grabar dem, som gillar en sån låt som inte låtsats vara nåt annat än vad det inte är.

två fd af:are i världsklass!!

citerar;

boten anna - förkylning
dataspelsvärld - aids

här har ni dem Peter N Edler

http://www.myspace.com/peternedler


Guess who's back?

189796-89

News

Var på en rockkonsert i helgen och upptäckte det här:

image88


Varför har ingen berättat att Toves pojke Vicky börjat spela i ett band?

we rule the school B14TCH!


image85image86image87

1. Lou berättar om sin helg "så stoppade han den hääär!"
2. Einst tänker på annat
3. Såhär såg emo-Såfi ut när hon pratade med S

Bussresan


A; ååh fy fan vet du vad jag har i handen!!

B; nej vadå?

A; ååh det är jätte äckligt fyyfan, jag börjar gråta

B; men säg vad det är!!

A; hårstrå

B; pubis?

A; JAA!

B; haha vadå? hur vet du att det är de? hittade du det på tröjan eller?

A; nej, det satt fast i min tandställning

...

revanch


Vad är det första Louise gör när hon vaknar?
Klär på sig och åker hem.

utnyttjad

Nu måste jag bara förklara mig!
Efter den sista tidens händelser måste det bli slut med ert nallande av min kunskap.

1. Jag har lyssnat på Niclas lektioner och inte sovit / målat naglarna under geografi-timmarna.
2. När en viss överallergisk subba varit hemma och gosat med das långhårig aikare, har jag pluggat.


Så nej Tovi, jag tänker inte donera mitt arbete till dig utan bra betalning. (utbyte mot sexuella tjänster går också bra)
Ber dock om ursäkt ifall mina hårda ord slutligen (äntligen) knuffat den blonda Täby-bon från Skurubron.

All my love


Ems

ill krack your little chickenneck with my enormous thies!

AKUT INLÄGG!

emma hänger just nu med rakade benen och gosar och vägrade skicka sitt arbete om gnejs! skaanki, typ miffan stylemen ändå liiiiite värre. akta så jag inte förljer med dig hem någon gång efter skolan och häftar ditt lilla einst-huvud i den vackra marmorerade hallväggen!
skooja!
men iallafall. viktor ringer för att hota emma: konvers följande:

Viktor: emma! nu skickar du ditt arbete till tove, det är sånt kompisar gör!
Emma: neeej!
Viktor: joo, annars får du med mig att göra!
Emma: haha, du kommer ändå operera dig snart. och du kommer dö på operationsbordet! mohhahahaha!

ä'ndå liite charmigt. nu måste jag trösta viktor, hinner ändå inte göra arbetet. ;)
looove ya, alla utom skank-emma! <3


I'm, the boat, bring da laaadiies!

Förlåt såfi men jag bara måååste skriva ett inlägg just preciis nu! jag hoppas att alla scrollar ner och läser monkys gosiga lilla lista, som förövrigt är mycket älskvärd!

men! nu är det såhär att jag har fått fnatt på våra kära ettor. ni veta alla vilka jag pratar om! yes indeed! påminn mig att jag ska ta bort alla 91:or från mitt liv för jag hatar smileys mest av allt. och folk som säger att deras kompisar ahar pratat med mig. who the hell är deras kompisar?!  love ya all!

'G säger: tjenare :D
Tovi säger: ey
'G säger: hur äre läget :D ?
Tovi säger: ok, du?
'G säger: jora fint :)
'G säger: är du jätte   arg på mig :O ?
Tovi säger: nej, varför det för?
'G säger: en kompis sa att han hade snackat med dig... :S ;) :P men skit samma! ;)
Tovi säger:
åh, tönt!
'G säger: skit samma jags ak plugga nu hre' abra puss
'G verkar vara offline. Meddelanden du skickar....

top tre

top tre anledningar till att jag är psykiskt instabil förtillfället:
1. att jag verkar lida av någon slags typ av insommnia
2. geografi hemtentan som tvingar mig att spendera, flera, timmar om dagen på connys hemsida. connys största intresse är sten och mark och han bär mer än gärna filthatt.
3. överanalys av msn konversationer, vad som säg eller inte sägs med mr S.

top tre saker jag vill:
1. vara kroglaglig nu, istället för veckan efter alla skivor.
2. veta hur polskan tänker när hon står framför spegeln på morgon och tänker "sådärja, nu är jag anständig för skolan." och sen harmoniskt (men trolgtvis huttrandes) trippar iväg till skolan på sina stilettos.
3. att tove ska finna ett bot mot sina svettningar, sandra ska klara en hel dag utan att säga nej, att louise ska kolla upp sina starka AD/HD symptom, att fanny ska komma hem o vara lugn och negativ med mig, att emma ska övertala raka-benen-killen om att sluta raka benen (och sedan komma på ett nytt smeknamn)

top tre sämsta
1. jag har bytt ut
träning mot, pizza, cigaretter och diverse alkohol
2. att cicci har slutat hälsa på mig och louise
3. att ingen vill anställa mig, som är hur klok som helst, medans alla andra idioter från min förra skola har fått jobb på konsum, MITT konsum dessutom.

fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring

sett och inte tjuvlyssnat senaste veckan.....


A: M är så jävla korkad
J: ja en gång så sa jag att hon var osmart och då började hon att gråta
A: det var för att hon inte förstod vad du sa
(HAHA)



E är ute med vår blinda hund ....

snabbinformation: jag har då i min ägo en blind hund som heter emil. han viftar fortfarande på svansen!!!

...så går hon förbi grannens hus där två små barn leker. ena flickar går fram och frågar om hon får klappa hunden och E säger såklart ja. Flickan frågar vad hunden heter och E berättar att den heter emil och är blind. fortsätter sedan med "men han mår bra ändå!". sedan är det dags att fortsätta promenaden och när hon hunnit några meter bort så hör hon flickan prata med sin mamma och hon säger "Mamma, den där hunden är blind med den ser ändå".


sedan tänkte jag passa på att hylla alla blondiner i "the gäng" med några blondinskämt. tänker då först och främst på fakeblondietovi som är ron-i-harry-potter-hårfärgad-egentligen , sofie, sandy och emma. jag kan ju inte precis kalla mig själv blond.... he he he he

Hur får man sandra att skratta på en fredag?
Dra en vits på torsdag.


Vad kallar man emma med 2 hjärnceller?
Gravid.

Vad är det för likhet mellan sofie och en ölflaska?
Båda är tomma från halsen och upp.


Vad kan slå tove utan att hon märker det?
En tanke.


Varför äter sandra p-piller?
Så hon vet vilken dag det är.


Vaför öppnade sofie glasdörren?
För att se vad som fanns på andra sidan.



Varför har tove vissa dagar blåmärken runt naveln?
Blonda killar är inte heller så smarta.


Varför blev emma som åkte till london besviken?
BIG BEN var bara en klocka.

Varför upfann gud spriten?
Så även brunetter (fanny) skulle få pippa

tack för mig! (det här var förövrigt bloggens längsta inlägg ever)


Could you have a bigger ass rigth now?

woow, jag trodde aldrig att det här skulle hända. inte ens i mina vildaste drömmar (inkl. leoparsoutfit, läderhosen mit straps!) neej. men idag hände det! jag fick chansen att träna med två av mina favorit boys callieboy och danny! boytoy är förövrigt min favorit, can't help tuching his cuute bottum.!
det var en hel del skvaller jag fick höra dessutom av de två pojkarna! callie förklarade läget med hans fliirt ni vet vem och danny gick åter igång med sitt "hon har snygg muff, men hon är snyggast bakifrån och dessutom så är camilla F den hetaste i världen!" och sen fick jag reda på att ungefär 86% av klassen var apkär i vår lilla thailou ett bra tag in på skolgången! her ass kicks ass som vi brukar säga!

ses imorgon babys. tovi<3

hejk har är du smygginng=?9

plötsligt fick jag en sådan lust att berätta lite om mina problem. de senaste helgernas drickande har resluterat i ett antal pinsamheter. Så här får det inte fortsätta längre så jag har beslutat att ett fåtal men förhoppningsvis effektiva åtgärder ska göras. Det första jag måste införskaffa är något slags fyllelås på mobilen. den är nämligen min största fiende framåt små timmarna, med lite alkohol i blodet. att denna lilla sak kan ställa till med så mycket problem är ju fruktansvärt, och pinsamt. vaaarför måste man bara skicka i väg det där smset som man ändå inte har någon aning om vad man skrivit i och till vem. Vi får väl se om jag lyckas hitta något sätt att stoppa mitt skamliga beroende av sms-skickning eller om plan B måste påbörjas... to be continued

Nu lite hotnews!

I fredags fick jag äran att agera sällskap åt storemma på den stora premiären, första krogvisiten!
Vi satt inklämda i soffan på After omringade av ett gäng fyllesvin bestående av några trevliga typer och andra mindre trevliga. nästa gång hittar ni oss på något dansgolv någonstans för den gången ska det röjas.

efterfest nalkades i  saltis. jag kan ju inte påstå att det är stället jag helst spenderar en kväll, men så blev det iaf. detta skedde hos ingen mindre än TK. vad som hände där stannar där kan man säga, men det slutade i alla fall med att jag tog åkte till farsta till emelie, räddaren i nöden. och spenderade restrerande av kvällen/natten/morgonen i sällskap av emelie och fredrik. vi skrattade så vi grät och sen somnade jag på en madrass på golvet. nu är jag hemma och trött, agerar barnvakt i kväll. heeeejrrrrrrå


när fem minuter har gött

Ett tips till alla som mår som sofie idag och alla andra dagar! den här videon förgyllde min dag och mitt liv!!!


har ni någongång varit med om en pinsam tystnad? man börjar svettas lite och man hoppas på att den andre ska komma på något att säga fort innan man dör av pinsamhet!? jag hoppas innerligt att det i alla fall inte såg ut såhär!


http://www.youtube.com/watch?v=tLDn0hZqj6E


-begbie didn't do drugs either. he just did people.

189796-84

såhär mår jag idag. over and out. - sofie

Snigel

Efter att ha spenderat en hel dag med gängets hat-pojkvän #1 måste jag medge att han inte är så farlig.
Visst, han har långt hårt. Och ja, han spelar i Aik.
Men förutom det är han en riktigt stadig och tålamodig pojke.
Antagligen går han på lugnande eftersom han umgås med Tovi så mycket.
Hade i alla fall jag gjort.

Emma på bordet! emma på *knak! ..golvet!

Nu har en sjättedel av gruppen fyllt 18! och det firades med pompa och ståt och en och anna återförening från dagisperioden, lite skamlöst flörtande, lite tjafs om busstider och ett och annat följa-med-på-en-kopp-the förslag.
Födelsedagsslynan jossan fick ett bortamatch kit som vi hoppas hon använder flitigt nu när hon beger sig ut i vida kroglivet!

Här kommer ett smakprov på vad som väntar på dig därute emmiz!
Pussar tovis! <3 och brudarna!