hejk har är du smygginng=?9

plötsligt fick jag en sådan lust att berätta lite om mina problem. de senaste helgernas drickande har resluterat i ett antal pinsamheter. Så här får det inte fortsätta längre så jag har beslutat att ett fåtal men förhoppningsvis effektiva åtgärder ska göras. Det första jag måste införskaffa är något slags fyllelås på mobilen. den är nämligen min största fiende framåt små timmarna, med lite alkohol i blodet. att denna lilla sak kan ställa till med så mycket problem är ju fruktansvärt, och pinsamt. vaaarför måste man bara skicka i väg det där smset som man ändå inte har någon aning om vad man skrivit i och till vem. Vi får väl se om jag lyckas hitta något sätt att stoppa mitt skamliga beroende av sms-skickning eller om plan B måste påbörjas... to be continued

Nu lite hotnews!

I fredags fick jag äran att agera sällskap åt storemma på den stora premiären, första krogvisiten!
Vi satt inklämda i soffan på After omringade av ett gäng fyllesvin bestående av några trevliga typer och andra mindre trevliga. nästa gång hittar ni oss på något dansgolv någonstans för den gången ska det röjas.

efterfest nalkades i  saltis. jag kan ju inte påstå att det är stället jag helst spenderar en kväll, men så blev det iaf. detta skedde hos ingen mindre än TK. vad som hände där stannar där kan man säga, men det slutade i alla fall med att jag tog åkte till farsta till emelie, räddaren i nöden. och spenderade restrerande av kvällen/natten/morgonen i sällskap av emelie och fredrik. vi skrattade så vi grät och sen somnade jag på en madrass på golvet. nu är jag hemma och trött, agerar barnvakt i kväll. heeeejrrrrrrå


Kommentarer
Postat av: cr

jassåå deeeeeeeeen mannen, varför sa du inte att det va tk? nej men lollo, haha det är fan illa!

2008-01-20 @ 10:52:32
Postat av: Anonym

hahah men dumskalle! men det var ju inte det som var grejen, det är bara en parentes liksom. sen att jag tog mig ut till saltis och förmodligen missade världens bästa kväll is the thing likzåm.................................. :(

2008-01-20 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback