KÖRKORT

hey babes. hoppas att ni köpt en manlig strippa åt mig tills på lördag. mina mostrar ääälskar nämligen det.
men! jag var på coola hm och kollade på saker, ni kommer förövrigt bli chockade när jag erkänner att jag gick dit osminkad och med hårinpackning. glömde bort att jag skulle till juliana vid 1! kaaos.
iallfall. det var självklart kaos på hm. men jag hittar ett jättegosigt armband som jag tror det står KATE CRAZY på med dinglande bokstäver. och alla som känner mig vet att jag älskar LOST och aldrig skulle banga på kate!
när jag kommer hem ser jag att det står SKATE CRAZY. haaat.

ses på lördag lööövers! toby <3

bra mat, barnmat?

snabbmakaroner, sojakorvar skruna som pengar, ner med det i en djup skål, ös på med ketchup, blanda runt. klart! 

 jag kommer iallafall inte äta något annat än detta dom kommande veckorna.

man vet att man har träffat en norrlänning

s: hej Max! hur är läget?
m: jo det är bra! lite hes, ont i halsen o så bara.
s: aha, har du rökt lite för mycket kanske?
m: näe, jag fick en kuk där.. det va gott.

nu ska jag ta en promenad, bara för att det är så fint väder. hur svensk är inte jag?

toodles!

Kärlekssamtal

Idag ringde jag och Louise ett kärlekssamtal till BoyToy.
Vi låtsades som om det inte var meningen, men det var det.

HÄNT idag

(http://www.youtube.com/watch?v=fAl7hiWF490) hänt

En fråga bara, Fanny rodnar på bröstet när hon håller föredrag. är det normalt?

Idag var dagen då jag berättade om min borttappade mobiltelefon. Eller egentligen så sa jag inte att jag tappade den. Drog en vitlögn om att den hade blivit snodd under idrottslektionen, en succé!! ingen arg mamma - ingen skada skedd. förutom att jag fortfarande saknar min kära vän.

Det slog mig på bussen (aj) att jag är rätt bra på det här med att tappa bort saker.

Borttappade saker genom tiderna:

6 Busskort
5 Nycklar
2 jackor
 x antal klädesplagg
1 väska med saker i
1 digitalkamera
1 Mp3-spelare

den stannar där, hoppas jag.

ps. kursiva stilen är ett skämt, he  he he


NYPONSOPPA

Hey babys! hoppas ni har lugnat ner er efter luke-chocken! för här kommer nästa skandal!

Situation:
jag kollar viktors fb. ser att han blir kallad dryga jävel av random frida.. kommenterar. kollar viktors sida idag. this happend! haha!

/love tove

image126

OC con dolce

Till alla er tjejer (och pojkar) som älskar OC och bara vill smäcka dit ett ligg med Luke.. misströsta inte, det finns en svensk genväg till extas. för första gången på den här bloggen har jag nöjet att presentera look-alike-kamraten.
smaklig måltid! love tovi

image124


såhär

Till skillnad från sofie så har jag lite mer koll på vad jag gjorde.

1. jag stoppar min kära mobil i fickan och vips är den borta. sedan är det någon motherfucker som snor,tar,får med sig, vad som helst, den. VARFÖR!? nu är jag livrädd för att berätta det här för min mor då jag faktiskt har en tendens att tappa bort saker!! oerhört taskigt måste jag säga. nu kommer jag inte få nån middag den här veckan.  någon skev grabb/brud måste det i alla fall ha varit. Men ge tillbaka min telefon NU!!

2. jag blir arg och förtvivlad men på ett bra sätt. Lite humor har man ju ändå...  lite senare har jag och en vän lite serious talk om gamla tider på balkongen. Jag är inte glad. Cronja och erik kommer ut med en brandsläckare, kul tänkte vi. Tills.. de börjar spruta på oss!! En fruktansvärt obehaglig känsla som jag helst vill bespara er andra. Jag trodde för ett ögonblick att jag var blind och nära till spyr upp vitt pulver som sprutats ner i min strupe. Jag går in i badrummet och ser ett vitt snömonster i spegeln = jag. Min jacka, mina skor, mitt hår, hela jag är täckt av brandsläckarpulver och det luktar äckligt! Jag får reda på att det är något giftigt och börjar kort därefter spotta blod, HUR LÄSKIGT ÄR INTE DET!!?
jag: NEj fy fan cronja, jag spottar till och med blod!
cronja: haha ha hah haha men va fan skärp dig, det var ju kuuuuuuul.
(nu är min jacka grå)

3. Jag är arg, utan telefon, vit och luktar kemikalier. vad gör man då? JO man badar. Så vi fyller upp ett varmt bad som jag och cronja hoppar i. Rekomenderas!! och får sen sällskap av elliot och erik. det blev trångt. Så vi satt där i badkaret, i det bruna vattnet och njöt av en cigg (fast det är egntligen hemligt, säg inget till arvid). Dags att sova och jag hittar mina kläder genomblöta på golvet så arvids kallsipper blir räddningen. Jag sov 2 timmar och gjorde dessutom en pinsam sak, men det vill jag inte berätta!
 
4. vi satte en kondom över emelies huvud och det var jätte underhållande vill jag lova.
jag fick dessutom mig ett gott skratt när hannes och emelie vaknade och upptäckte diverse bruna fläckar i ansiktet. jag hade kladdat lite brun utan sol under min deprimerade timme - kul!

så ni kan väl vara lite extra snälla mot mig imorgon och klia mig lite bakom örona, jag behöver en kram!


jag klandrar folkölen

Det ryktas att..

  • sandra flashade tuttarna.
  • emma dansade som om det inte fanns någon morgondag.
  • jag borde borde ha alkolås på mobilen, eller vänner som inte hetsar mig att ringa.
  • fanny lämnade mig för en livsstil som toffel.
  • att jag inte har en aning om vad louise gjorde igår.
  • tove blev brutalt raggad på av diverse kids, trots att hon större delen av kvällen spanades med munnen full av dillchips.

Whore-house

Bara för att jag somnar på nån random kille runt 3 så är det INTE OK att lämna mig.
Så vaknar man en 40 min senare, utan leg eller vänner kvar.
I stället står glasskillen och klappar mig i ansiktet, idiotkukfulaapjävel.
Vi har nu bevisat att man kan bli riktigt packad på folköl. Grattis till alla fattiga fjortisar!
Sandra var i alla fall väldigt stilig när hon satt på toan men spydde i handfatet.
En eloge till henne.

"vill du dela en bulle hem?"

hey babes! nu har jag vaknat igen för tredje gången efter röööjet igår hos marc. det  verkar som om alla punkter för att ha blivit en bra fest kom med! tack marc!

  • det kom dit folk från alla kategorier, fjortisar, fulla fjortisar, snygga tjejer, brats, svarta och killar som självklart skulle göra slut med sin flickvän imorgon.
  • folk blev fulla.
  • det blev action i sovrummet och det ryktades även om fest i skafferiet.
  • det battlades i dans, min partner king lämnade mig för en man! dåligt. men jag har svagt minne av att jag vann med hjälp av lapdance.
  • det röktes för fulla muggar.
  • folk kommenterade med jämna mellanrum att dom inte kunde förstå hur jag kunde äta så mycket.
  • det blev en hel del fula bilder, alla på mig och efter första bilden kallades jag drägg.

visst blir det pizza och gos ikväll hos thai? love, tove 


partyanimals


  

I ettan visste vi minsann hur man fezZtade!

I år har vi inte riktigt hittat gnistan och den rätta feelingen för sitta-hemma-dricka-lite-sjunga-dansa-lite-bli-full-dansa-lite-mera-skratta-skrika-ramla-röka-äta-somna-i-en-soffa-köret...

och tur är väl det


men vi tänkte ändå göra ett nytt försök i helgen, med ny attityd! (N0000000000000t)


ps. saknar någon en alla hjärtansdag dejt?  SVARA DÅ

kissie-love

veckans blogg är lätt kissie ni får inte missa den!!!! fetch-OD!

spana även in hennes diverse youtube videos, BIG love.

här är en favvo!

http://www.youtube.com/watch?v=Z_SeU6rCf3Y&feature=related

Det enda rätta

Efter att ha tagit en titt på ekonomiböckerna har jag insett att vi är chanslösa.
Vi kommer bli slaktade imorgon på provet.
Jag har länge suttit och funderat ut en lösning, och det här är vad jag kom fram till:
Kollektivt självmord.
Vad säger ni? Skuru bron klockan 7 ikväll?

Die deutche lektionen mit die schlampen mädchen

Dags för lite allmänbildning i det här landet! ni är fasiken skitdåliga på tyska! här är allt ni behöver kunna...
http://www.youtube.com/watch?v=CSUke7mMpYg


http://www.youtube.com/watch?v=s0f3xTO3CdM&feature=related

och det här är det roligaste klippet in dieser welte! jag kan inte sluta skratta!! och nej, jag har inte blandat mina mediciner, inte idag. kommer imorgon..

kärlek, tov

Yo' ain' takin' no more blood from ma hoeslappin' hand!

Hey babes, eftersom jag kommer vara hemma framöver så får ni dom har videosarna som såklart kommer påminna er om mig!
Jag tror att framför allt emma och fanny kommer gilla dessa mest! hopelihopeli. mimi!
Hoppas ni saknar mig you pimpslaping hoes!

http://www.youtube.com/watch?v=ly8frMQm-pg

http://www.youtube.com/watch?v=BwU2MdQ3c_0

http://www.youtube.com/watch?v=bpzcEjYg90Q

http://www.youtube.com/watch?v=qwgs7FCTRIk&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=AgSVs0mYa40&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mIpFic8WLaE

http://www.youtube.com/watch?v=rWG8bSO3rnI&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ENEMCdPjq1c&feature=related


Jobba hemma

Ingen engelskalektion imorgon!!
Gå in på skolportalen för mer information.

Farväl

Jag har fått aids.
Först får man hiv och smittar alla man känner, sen får man en speciell typ av hudcancer som ger lila fläckar på huden.
En sådan fläck sitter nu på min vänstra underarm. En brun, men ändå.
Hur detta gått till har jag ingen aning om, men jag känner bara att jag måste säga hejdå.
Sakna mig, kära SE2.

/Einst

p.s. kan röra sig om en misplacerad brun-utan-sol dusch d.s.

yes det finns hopp för mig också!


Gröna linjen mot Råcksta, Skanstull

Ett gäng tjejer ~15 kommer på vagnen. De är mitt inne i en diskussion.
Tjej 1: ...har hon liksom varit typ ingen och helt plötsligt kom hon tillbaka med värsta märkeskläderna, blonderat hår, Idomin, ja allt!
Tjej 2: Shit, coolt.

- tjuvlyssnat.


jag ser ett mönster

image91

fattyfatty

psst!

ryktas att det blir pannkaka på fredag. bara så ni vet va.

Is that youur turtlee?

flickor, gisa vad som har hämt! jag kom från akutoen på nacka aktuten för att mitt hjärta hade litet problenm när det pumpade för fort. så jag fick hjärtstillande. jag har ingenn puls(vad jga kan k'änna!!!!) och ja bg känner nu att det knalse inte var så bra art blanda det med allergi medicinen!? bahabhabaha! det tog kannjde ungesdär 1000 år att skriv a dettna!!!!

p.s! ta 9nte såna här medeiciner, man känmnmder sig ungedär som när såfi är käör. mihih

spanish fly

Prova aldrig spanskaflugan. men om, så har ni lite snabbinformation HÄR och NU


Spanska flugan är en omtalad kärleksdryck. Droppa 10 - 20 droppar i valfri dryck. Om du vill kan du också droppa Spanska flugan under tungan. Efter ca 15 - 20 min ökar sexlusten. Lustmedlet fungerar både för kvinnor och män.


Är Spanska flugan farlig?

Nej, Spanska flugan är inte farlig. Den kan användas vid högt blodtryck.

Originalnamn: Spanish fly
kr: 99


 Detta preparat säljs huvudsakligen i sexbutiker och många par har nog hoppats att spanska flugan ska piffa upp sexlivet. Efter att ha testat spanska flugan brukar dock de flesta rapportera att det varit helt bortkastade pengar.

(tydligen inte)


Tokdopp i kalsongerna

älskade medmänniskor! your favoritgirl tove är här med lite nytt smaskens! haha. kan verkligen inte låta bli att länka till den här artikeln av Aftonbladet. jag dör för att det är så roligt! har aldrig haft såhär roligt på en lördagkväll! förutom festen emma lurade med mig på hos skägg! *låffing

http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article1698729.ab

favoritcitat:

Lisa, 15: Många tycker att jag är fin, särskilt lärarna.
 
Amanda, 15: De flesta J-poppare är lite överglada och klär sig i färg. Ser de något gulligt, som en fin sten, kan de nästan börja gråta.

love, love, love

Söndag klockan 12:41.
uppdatering med ännuroligare! haha. im dead indeed.

http://kanal5.se/web/guest/webbtv/k5videoplayer/playlist-name/Outsiders%20704/playlist-name/Kustbevakarna%20301

undrar om viktor vill pröva..? nån annan frivillig?