"vill du dela en bulle hem?"

hey babes! nu har jag vaknat igen för tredje gången efter röööjet igår hos marc. det  verkar som om alla punkter för att ha blivit en bra fest kom med! tack marc!

  • det kom dit folk från alla kategorier, fjortisar, fulla fjortisar, snygga tjejer, brats, svarta och killar som självklart skulle göra slut med sin flickvän imorgon.
  • folk blev fulla.
  • det blev action i sovrummet och det ryktades även om fest i skafferiet.
  • det battlades i dans, min partner king lämnade mig för en man! dåligt. men jag har svagt minne av att jag vann med hjälp av lapdance.
  • det röktes för fulla muggar.
  • folk kommenterade med jämna mellanrum att dom inte kunde förstå hur jag kunde äta så mycket.
  • det blev en hel del fula bilder, alla på mig och efter första bilden kallades jag drägg.

visst blir det pizza och gos ikväll hos thai? love, tove 


Kommentarer
Postat av: Marie

du glömde bort den viktigaste punkten, jag var där! :D

2008-02-16 @ 19:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback