lill-snyggingen nappar på betet

italienaren:
"hejj.
varför frågade du idag om jag tyckte hon louise var snygg ?
vad heter hon på facebook ?"


haha bra där thailou

Oväntade kommentarer

Anonym: Flytta på dig, jag får ont i muttan av att sitta här.

man vet när man har gått i ekonomiklass för länge

en svettig svenska lektion i mängden..


sofie: HAHA ROLIGASTE! Såg du SVT-nyhetsmorgon imorse!?
emma: nej?
sofie: hahah det va ekonomidebatt, mellan nuvarande ekonomi-minstern och han som satt för socialdemokraterna, fan va jag garva..

Cici till klassen: vad kännetecknar en modern ledare?
jag o emma tar en egen disskution om ämnet:

sofie: en som aldrig kan svara direkt ja eller nej på frågor..
emma: HAHAH ajuste! eller som köper en lägenhet för 6 miljoner på skattebetalarnas pengar
sofie: haha aa eller köper två hus i Bulgarien utan att betala skatt på.
sofie och emma: hahahhaha

nollning a la schlyns of se2 = fätt snygga

NAKENSCHOCK!! Här är bilderna ni aldrig fick se... 

image31


På beställning från maggan!

Här lanserar vi nya mammase2 scans lammkött l! (se bilderna)
ny-duschade, fräscha, och framförallt smakrika lammkött!

pris:                                                                49.00 kr/st
beställningsvillkor:                                      fritt fabrik inom 30 dagar -2%

Vi väntar Er beställning snarast!

Med vänlig hälsning

SCHLYNS OF SE2



Fröken Lovis


Bilaga
Bilder


bubblare

image30

Sexii



image29


Gamla godingar och lite nytt kött

fuck


Louise säger:

(kopierar från fb) Jimmy decided to Lick you

Louise säger:

mmmm mys

Sofie säger:

du jag såg det

Louise säger:

haha, hur tänker man då

 Sofie säger:

undra va hans flickvän säger om att han cyberslickar dig


Doris

Lite hotnews från mormor

 Det är tidig morgon, klockan är bara halv sex!  Jag vaknar tidigt nu när det är ljust. Jag ska klä på mig och gå ut på snigel'jakt'! Det finns mängder i trädgården nu och jag måste plocka bort dem annars över- svämmar de trädgården i sommar. Men det är härlig luft tidigt på morgonen så det gör inte så mycket. Jag går ute i ungefär en timme.

Emil har lovat att klippa gräset före helgen.  Annars blir det 'bauta'-långt till nästa gång jag måste klippa.  Det växer som mest nu på försommaren.

Jag har det bra som kan välja att gå upp när jag själv vill. Jag förstår verkligen hur det känns att 'pallra' sig upp varenda dag för att gå till skolan eller jobbet.  Men du är ung och 'grejar' det säkert. Nu ska jag snart gå och lägga mig.  Hör av mig när jag har något nytt att berätta. Må så gott och kram från mormor


analys av en nolla

Louise: Jag undrar varför han va me..
Sofie:  mm, han verkar va en såndär "palla"
Louise: näe, vadå "palla"? jag menar att han är typ.. en sån som tycker det är töntigt att bli nollad.
Sofie: näe, han är en såndär "palla bry sig om nånting".
Louise: näe.. typ aggresiv.
Sofie: jo, och inget att leva för, han har nog ingen lust med livet.
Louise: MEN SOFIE!!!!

Louise anser att man bara får dömma lite efter utseendet. alla vet ju att man lär sig allt om en människa genom att dömma utseendet. utsidan-for-the-win. dagens visa ord.

cause I wanna take you downtown

image28

nu är sommarlovet/bloggtorkan över, nu är vi igång igen, lite större och lite svettigare, som SE2 istället.  enjoy.