DISCO!

hey hooes, ikväll blir det feeest hos sandy och det kommer bli såå najs!
jag har redan börjar förfesten här hemma med min bästa kompis youtube. checka in den här coola låten, mycket bättra än 50 cent. hihi. hoppas det kommer säxy boys ikväll..! för nu är den jobbiga veckan öööver! höhö

kissähs tovi

http://www.youtube.com/watch?v=ji8Cq0VUIEM&feature=related

en vän med en bil

nu är det officielt, jag kommer förmodligen aldrig, frivilligt, sätta mig i en bil med louise igen. eller  för den delen låta henne åka i min bil om jag blir vuxen och seriös och skaffar en. bevisen och förklaringarna är övertygande,

1. louise åker med i en bil, kör på ett råddjur.
2. louise åker med i en bil, bilen krockar och totalförstörs mot en lyktstolpe.
3. louise åker med i en bil, bilen går sönder och stannar mitt på vägen och måste puttas ner i ett dike.

Och visserligen är detta bara tre grejer, men då ska ni veta att det här har inträffat under de cirka 10 gångerna louise har åkt bil med vänner.

toodles!

soffan

To your left side you have the biggest mess in stockholm.

Hey skankis. hoppas ni har det bra på andra sidan. vi har det bra, fast fanny är typ död för hon kommer inte till skolan. hon som alltid brukar va där! emma mår bra, fast hon har en hel del knäppa historier om RnB som hon gärna delar med sig av.. loovelyy. och jag mår toppen, för peter höll världens finaste tal till mig idag och jag smälte som extra saltat smör på spisens högsta värme i teflonpanna. ska lägga ut det sen! för det var fint och jag blev såå glad. myys! mitt tal till honom var ganska bra också, enligt emma och oliver dock. och dom kan man knappast lita på!
speciellt inte efter i fredags då jag var medbjuden på cool fest i älta och jag blev hatad från första början. av tjejerna. så efter att viktor 2.0 och adam inte ville spendera kvällen med mig utan hellre ville kolla på stocksågartävling så gick jag in i rollen som hooka emmas kompis ragg¨så hon blev arg. det lyckades. nu är jag ännu mer hatad. vilket är extra kul när hon inte vågar visa det utan blir jätteglad när vi hälsar och hon kramar mig och frågar hur jag mår. onskan i mig är glad.
emma har förövrigt varit förmycket med mig för hon har blivit ond som fasiken! stackars RnB...

ska träffa den riktiga viktor på onsdag. nej, kommentera inte det. emma har redan. pussar hoes! <3

BEBOT

asså heey slynor. nu är jag hemma från coola modevisningen. haha. det var busigt. äldre människor är gladi i mat, sprit och dans! det har jag lärt mig. men jag och stina dansade också. naajs. men det bästa måste jag nog får säga var att få byta om med killarna. habba habba vilka snyggingar. tre stycken!!! jessica ville ha den svarta. vilket jag också ville. men jag fick byta och tog de två andra. spec. svarthåriga killen. mumma. vi bytte lite ögonblickar också, och jag låsades putta till honom och sa förlåt. han sa att jag inte puttade honom men att det var okay ändå. jag tror jag är kääär..

puss tovi


workin' nine to five

hey horor. hur mår ni? öööh, jag mår bra. jag har bett min pappa att inte köpa cola-ligh...
april, april! inte trodde ni väl att jag skulle bli en kissie! förutom emma som jag har strippat för i webcamen.. hon vet vem jag egentligen ääär. psst.

den här veckan tycker jag att vi hatar alla killar. fanny, louise och emma. ta er i kragen och dizza nu!
istället tycker jag att vi ska fokusera på spaniens underbara bidrag i eurovision song contest. det här ÄR deras bidag alá 2008! gaaalet..

http://www.youtube.com/watch?v=bVLwhw6lbzs&feature=related
och med översättning....
http://www.youtube.com/watch?v=udVl4XNx4PM&feature=related

puuussar tovi