en vän med en bil

nu är det officielt, jag kommer förmodligen aldrig, frivilligt, sätta mig i en bil med louise igen. eller  för den delen låta henne åka i min bil om jag blir vuxen och seriös och skaffar en. bevisen och förklaringarna är övertygande,

1. louise åker med i en bil, kör på ett råddjur.
2. louise åker med i en bil, bilen krockar och totalförstörs mot en lyktstolpe.
3. louise åker med i en bil, bilen går sönder och stannar mitt på vägen och måste puttas ner i ett dike.

Och visserligen är detta bara tre grejer, men då ska ni veta att det här har inträffat under de cirka 10 gångerna louise har åkt bil med vänner.

toodles!

soffan

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte schysst att hänga ut mig sådär

2008-04-14 @ 16:24:17
Postat av: s

det är av allmänintresse, folk måste ju få veta riskerna med att sätta sig i samma bil som du!

2008-04-14 @ 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback