BEBOT

asså heey slynor. nu är jag hemma från coola modevisningen. haha. det var busigt. äldre människor är gladi i mat, sprit och dans! det har jag lärt mig. men jag och stina dansade också. naajs. men det bästa måste jag nog får säga var att få byta om med killarna. habba habba vilka snyggingar. tre stycken!!! jessica ville ha den svarta. vilket jag också ville. men jag fick byta och tog de två andra. spec. svarthåriga killen. mumma. vi bytte lite ögonblickar också, och jag låsades putta till honom och sa förlåt. han sa att jag inte puttade honom men att det var okay ändå. jag tror jag är kääär..

puss tovi


Kommentarer
Postat av: sss

aaw tovi. det är ju aldeles perfekt att du skaffar dig en kille nu. Nu när vi tre coolingar ska iväg och dom enda vänner du har kvar faktiskt bara ska ligga hemma och mysa med sina killar den kommande veckan! Kissie!

2008-04-03 @ 17:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback