I'm, the boat, bring da laaadiies!

Förlåt såfi men jag bara måååste skriva ett inlägg just preciis nu! jag hoppas att alla scrollar ner och läser monkys gosiga lilla lista, som förövrigt är mycket älskvärd!

men! nu är det såhär att jag har fått fnatt på våra kära ettor. ni veta alla vilka jag pratar om! yes indeed! påminn mig att jag ska ta bort alla 91:or från mitt liv för jag hatar smileys mest av allt. och folk som säger att deras kompisar ahar pratat med mig. who the hell är deras kompisar?!  love ya all!

'G säger: tjenare :D
Tovi säger: ey
'G säger: hur äre läget :D ?
Tovi säger: ok, du?
'G säger: jora fint :)
'G säger: är du jätte   arg på mig :O ?
Tovi säger: nej, varför det för?
'G säger: en kompis sa att han hade snackat med dig... :S ;) :P men skit samma! ;)
Tovi säger:
åh, tönt!
'G säger: skit samma jags ak plugga nu hre' abra puss
'G verkar vara offline. Meddelanden du skickar....

Kommentarer
Postat av: soffan

attentionwhore!

2008-01-23 @ 19:34:31
Postat av: Anonym

hahahah. najs

2008-01-23 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback