HOHO, a coin!

jag veet att man verkligen måste försöka hålla sina nyårslöften och jag har! tro mig! idag sprack då ett av mina. gissa vilket, yes your right there pimp.. att acceptera viktors kärlek till jessica alba.

situationen: fem minuter sen, jag pluggar fucking jane austen.
händelseförlopp:

T: vad ska jag vara utklädd till på empos maskerad?
V: emmas?
T: nej, empo, emmas kompis.
V: ska hon ha maskerad?
T: ja, det är kändistema..
V: jessica alba, höhöh. *dregla.
T: prrft.
V: NEJ, skoja, du ska vara mariah carey såklart!

föörseent. buu.
 
SOFI! p.s jag är jättemycket på att dizza cissi imorrn! hihih

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry, jag kommer redan att ha valt ut kändisar till allaaaa, och mariah carey är redan tagen av en annan!

2008-02-03 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback