fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring

sett och inte tjuvlyssnat senaste veckan.....


A: M är så jävla korkad
J: ja en gång så sa jag att hon var osmart och då började hon att gråta
A: det var för att hon inte förstod vad du sa
(HAHA)



E är ute med vår blinda hund ....

snabbinformation: jag har då i min ägo en blind hund som heter emil. han viftar fortfarande på svansen!!!

...så går hon förbi grannens hus där två små barn leker. ena flickar går fram och frågar om hon får klappa hunden och E säger såklart ja. Flickan frågar vad hunden heter och E berättar att den heter emil och är blind. fortsätter sedan med "men han mår bra ändå!". sedan är det dags att fortsätta promenaden och när hon hunnit några meter bort så hör hon flickan prata med sin mamma och hon säger "Mamma, den där hunden är blind med den ser ändå".


sedan tänkte jag passa på att hylla alla blondiner i "the gäng" med några blondinskämt. tänker då först och främst på fakeblondietovi som är ron-i-harry-potter-hårfärgad-egentligen , sofie, sandy och emma. jag kan ju inte precis kalla mig själv blond.... he he he he

Hur får man sandra att skratta på en fredag?
Dra en vits på torsdag.


Vad kallar man emma med 2 hjärnceller?
Gravid.

Vad är det för likhet mellan sofie och en ölflaska?
Båda är tomma från halsen och upp.


Vad kan slå tove utan att hon märker det?
En tanke.


Varför äter sandra p-piller?
Så hon vet vilken dag det är.


Vaför öppnade sofie glasdörren?
För att se vad som fanns på andra sidan.



Varför har tove vissa dagar blåmärken runt naveln?
Blonda killar är inte heller så smarta.


Varför blev emma som åkte till london besviken?
BIG BEN var bara en klocka.

Varför upfann gud spriten?
Så även brunetter (fanny) skulle få pippa

tack för mig! (det här var förövrigt bloggens längsta inlägg ever)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att DU drar skämt om hur korkade vi andra är, *harkel, hycklare.

2008-01-22 @ 08:39:03
Postat av: Anonym

haha, åh herre. det här var klockrent. en del även sanna! det var inte för inte emma ringde mig och grät förra semestern!

2008-01-22 @ 18:44:49
Postat av: Anonym

tycker förövrigt att det var lite overkill att publicera hemligheter om mitt och viktors sexliv! ;) back off hockers! hahaha

2008-01-22 @ 18:46:10
Postat av: Lou

du hade ju blod i örat förra veckan tove... hur förklarar du det!?

2008-01-22 @ 18:54:22
Postat av: Anonym

hahahah

2008-01-28 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback