top tre

top tre anledningar till att jag är psykiskt instabil förtillfället:
1. att jag verkar lida av någon slags typ av insommnia
2. geografi hemtentan som tvingar mig att spendera, flera, timmar om dagen på connys hemsida. connys största intresse är sten och mark och han bär mer än gärna filthatt.
3. överanalys av msn konversationer, vad som säg eller inte sägs med mr S.

top tre saker jag vill:
1. vara kroglaglig nu, istället för veckan efter alla skivor.
2. veta hur polskan tänker när hon står framför spegeln på morgon och tänker "sådärja, nu är jag anständig för skolan." och sen harmoniskt (men trolgtvis huttrandes) trippar iväg till skolan på sina stilettos.
3. att tove ska finna ett bot mot sina svettningar, sandra ska klara en hel dag utan att säga nej, att louise ska kolla upp sina starka AD/HD symptom, att fanny ska komma hem o vara lugn och negativ med mig, att emma ska övertala raka-benen-killen om att sluta raka benen (och sedan komma på ett nytt smeknamn)

top tre sämsta
1. jag har bytt ut
träning mot, pizza, cigaretter och diverse alkohol
2. att cicci har slutat hälsa på mig och louise
3. att ingen vill anställa mig, som är hur klok som helst, medans alla andra idioter från min förra skola har fått jobb på konsum, MITT konsum dessutom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskar top tre

2008-01-26 @ 16:07:38
Postat av: sandy

men sofie.. tillsammans med pizzan fick du ju en snyggo kille så jag tycker att du ska vara nöjd med utbytet av träning! ;)

2008-02-01 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback