utnyttjad

Nu måste jag bara förklara mig!
Efter den sista tidens händelser måste det bli slut med ert nallande av min kunskap.

1. Jag har lyssnat på Niclas lektioner och inte sovit / målat naglarna under geografi-timmarna.
2. När en viss överallergisk subba varit hemma och gosat med das långhårig aikare, har jag pluggat.


Så nej Tovi, jag tänker inte donera mitt arbete till dig utan bra betalning. (utbyte mot sexuella tjänster går också bra)
Ber dock om ursäkt ifall mina hårda ord slutligen (äntligen) knuffat den blonda Täby-bon från Skurubron.

All my love


Ems

Kommentarer
Postat av: soffancool

ppppft, lite väl rund i slängarna med "ert" även fast tove använder läppglans för två så är hon bara en, och alltså bör dte va ett "ditt"

2008-01-25 @ 17:18:45
Postat av: tovi

uuursäääkta! vem är det som aaalltid lånar ut sina nagellack till alla. senast i torsdags fick båda sandra och emma smaska på flera lager av mitt stackars nagellack som jag sedan gav till lojso. för jag är en sån braa kompis!

2008-01-26 @ 16:16:19
Postat av: einst

du kan få låna lite nagellack av oss också. och mitt rosebud som alla taffsar på. men jag vill i ju i hemlighet ha alla eras bakterier i min läppglans-burk

2008-01-27 @ 18:47:57
Postat av: Lojso

HEJJA TOVE HON ÄR BÄST! snyggaste nagellacket ^^

2008-02-12 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback