Could you have a bigger ass rigth now?

woow, jag trodde aldrig att det här skulle hända. inte ens i mina vildaste drömmar (inkl. leoparsoutfit, läderhosen mit straps!) neej. men idag hände det! jag fick chansen att träna med två av mina favorit boys callieboy och danny! boytoy är förövrigt min favorit, can't help tuching his cuute bottum.!
det var en hel del skvaller jag fick höra dessutom av de två pojkarna! callie förklarade läget med hans fliirt ni vet vem och danny gick åter igång med sitt "hon har snygg muff, men hon är snyggast bakifrån och dessutom så är camilla F den hetaste i världen!" och sen fick jag reda på att ungefär 86% av klassen var apkär i vår lilla thailou ett bra tag in på skolgången! her ass kicks ass som vi brukar säga!

ses imorgon babys. tovi<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

till och med brudarna? OMG... kompis det går bra nu, gick

2008-01-21 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback