för jag vill knu knu knuffa dig i sängen

Nu har jag bara en fråga som jag gnolat på länge nog!
VAD ÄR GREJEN!?
vad har hänt med alla kalasglada skanks som nu bara helt plötsligt vill lägga sig på marken och dö, typ!
Sandy-neej gör en flopp och får ett utbrott mitt i bloggen (skriver i och försig ett ni-får-ursäkta-mig-men-jag-går-på-piller-och-har-en-förjävlig-pms-dag inlägg. så vi har glömt det nu sandra, okej!?)
Emma förklarar att hon fått nog av våra smartfuckingass pikar (varför pik? jag skulle gärna bli kallad smart, ööh!?) till henne så hon bestämt sig för att byta ut ett gang på 5 motherfuckers till en stackars matte-coolgirl-lite-skejtar-söt-nörd som knappt kan öppna munnen för att prata! vad händer med therealse1?
 
och vet ni vad tjejer, jag tror jag har svaret!...

NI BEHÖVER LIGGA!


blev lite arg på soffan idag eftersom hon alltid snackar om att hon behöver en "sovkompis" när hon i självaverket HAR en MITT FRAMFÖR NÄSAN!! iaf någon korridor bort..
ni behöver bli lite mer lättfotade så löser sig resten!

säger bara: woooooowoooo knulla alla brudar


Kommentarer
Postat av: upprörd se1are

och dudå lou? vad är din anledning att va en pain in the ass o klaga på allt IE inte gör och gör? va? va? va?

2007-11-15 @ 09:06:03
Postat av: Anonym

ursäkta!? men alla har faktiskt sina egna behov och prioriteringar (!) och jag råkar faktiskt ha det på första platesn på min att-göra-lista! så det så :)

2007-11-15 @ 21:02:20
Postat av: Anonym

maby baby

2007-11-15 @ 23:03:31
Postat av: tovi you sex animal

gud ja! denna undersökning borde publiceras i DN, kolla på mig lixom, jag får ligga - i'm happy girl!

2007-11-16 @ 18:56:33
Postat av: viktor

Hahahah vilket skämt, Tove får inte alls ligga.....jag har strejk sen hon gjorde den där äckliga saken sist vi kalasade

2007-11-19 @ 19:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback