GRATTIS Sandy-Bandy!!

..för det är ingen vanlig dag, för det är Sandras födelsedag. Hurrahurrahurra!

Sooolly för att jag aldrig har tid att skriva, men så är det när jag pluggar matte typ 24/7!! Men nu har det hänt flera viktiga saker som jag bara måste få svar på och berätta om.

1. Bovi va INTE på dansen idag, är du helt enkelt för fet eller har din celibattid knäckt dig?

2. Jag såg Bovis favorit från SI3 med respektive på bussen idag OCH, ve och fasa, de gick av vid min busshållsplats. Nu har vi närmare address på vart vi ska sända våra hatbrev. Förut va det ju bara: Kort Höknäsa 138, och vart leder det nånstans?

3. Mini-me har även jag hittat partaj och jag troooor att smarta femman får följa med.Ringer ikväll och förtäljer mer.

4. Mitt OOOH så härliga aprilskämt går skitbra, han sväljer hela betet. Stackarn. Han kommer hata mig när vi är klara...

TILLÖKNING I SE 1!!

/Ems Einst B-bo

Kommentarer
Postat av: sofhoe

AMAGASH! har du lurat stackarn nu, mohahah grymt! ;D

2007-03-31 @ 19:38:57
Postat av: sandy

tack så mkt på min födelsedag!
ooh emma.. jag är rädd för att du kanske, möjligtvis kommer att få en gnutta spö när du kommer hem.. asså av u know ho! Men jag ska skydda dig till varje pris! PROMISS

2007-04-05 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback