-"Louise är fångad av en stooormviind"

Asså heey monsterkompisar och babes!
Tack Såfi och ni andra babes för i onsdags, vilken delikat middag. Tillochmed Emma åt juh mer än tre saker!! *impad,
jag bara måååste uppdatera er med the latest neeews!!
giiiissa vem som sprang på Thai-lee och hennes ragg Mr-flax idag på Café 60!! JAG! och gissa om Mr-flax såg käär uut.. haha. tuuusse. asså när jag snackelisnackade med thai- så spanade jag in flax (för lollos räkning dårah!!! LOVAR!) och han hade bara ögon för våran lilla slaampii..
det såg verkligen ut som han abra ville krama henne och ta med henne hem till sig för att maaakea soome sweeet löööv i sitt pojkrum med victoria silvstedt och Zlatan på väggarna. inte så konstigt om amn tänker efter.. med tanke på vad det är precis vad dom haft för sig innan? *giggle

sen måste man piika lite på listan som skrevs här förut.. du har juh glömt min, eller rättare sagt, emmas svett-fjunis. sen är det juh viktigt att påpeka att det är verkligen inte så att alla tyckker att alla är heta..!!! OMG lixom, vi borde ha skrivit vilka som är emmas babes. för jag är vell itne ensam om att tycka att tvillingen kanske inte direkt är jesusboy..
nuu ska jag gå och raka mig under armarna, kände att det kittlar när jag skriver.........
PUSSY ääälskliingar.. Bovi loves youu <3

Kommentarer
Postat av: emma-emmo-emo

TVILLINGEN <3<3<3

2007-03-23 @ 16:53:53
Postat av: Anonym

loe-hoe LOVES mcBlond

enligt mina beräkningar: 55 % chans

2007-03-23 @ 16:55:08
Postat av: Anonym

jag gissar på 87% chans

2007-03-23 @ 17:20:29
Postat av: Mr-flax mamma

asså jag förväntar mig att det här går rent till. inget snusk när jag är hemma och louise, du plockar undan tallriken när du ätit hos oss och drick inte ur mjölkpaktet som du gör hemma! skäämas!

2007-03-23 @ 22:40:36
Postat av: Anonym

hahah tovi!! shiit mannen!
vad kom mr flax ifrån egentligen liksom hallååå?

2007-03-24 @ 17:40:45
Postat av: Sandy

ooh how sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! :)

2007-03-24 @ 17:44:54
Postat av: Tovi-boy

han ser lixom ut som en liten kyckling.. haha.. flax-flax.. vingar... neej..? aah men det var långsökt.. hahaha!

2007-03-26 @ 20:05:13
Postat av: Anonym

e de han med mörka ögonbryn????????

2007-04-03 @ 18:58:00
Postat av: Anonym

nej det är inte han med mörka ögonbryn :O. varför denna fråga ????

2007-10-29 @ 17:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback