bullen försvann

hello my dearest friends!

som ni tidigare kunde läsa var det en förfrågan om det möjligen skulle bli en utökning i SE1. Jag förmodar att jag är just rätt person för att besvara denna fråga, och med en liten besvikelse blir svaret tyvärr nej!
 det vi trodde var en katastrofal kris kära vänner, var bara en liten fis. Det mest sorliga måste nog vara att jag inte längre kan skylla på att jag måste äta för två, utan att jag nu måste acceptera mig själv för den jag är och att kraftiga kvinnor faktiskt äter lite extra då och då. nu är min informations stund slut men om ni vill veta mer är det bara att fråga min vän rut!

resten lämnar jag åt fantasin ..


fred



lovi


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va synd

2007-03-15 @ 10:14:12
Postat av: Tovi-boy

verkligen, jag skulle ha blivit en sådan bra gudmor åt lilla tove. för hon/han skulle vell hetat det isåfall..

2007-03-15 @ 18:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback