VÅR you dickheads

HEEEY BABES!


måååste bara säga ett tack till lollo den hoe'n. taack för att du skriver så fiina saker om mig.. *giiggle. du är min bäääästa koooompis, och allt det du skrev om de andra är såååå sant. man får juh anorexi av att se sandra-noo med sin kille nicklas-taall i matsalen. och sofies dojjer är juh under all kritik. inte ens våra wannabe-fashion-girls i klassen skulle acceptera det! bovi <3 youu

en sak till.... vem fan har gett mig smeknamnet tovi-boy..? bara för att jag har legat med alla boys i skolan betyder inte det att jag är minde tjejig?! ellleeer..? jag menar.. idomin+lipgloss+håårspray är såå jag = tjej.

men iallafall........

asså heeeellow, men det är fucking vår! alla vårtecken är här:

  • jag såg en död daggmask på gatan
  • solen är så stark att alla fjortisar börjat bära kepser för att inte se för översminkade ut
  • italienska män över 45 börjar ragga på dig på bussen
  • använda kondomer har smält fram vid busshållplatserna
  • jag går runt med allderles förlite kläder och alla kommenterar hur kallt det måste va
  • man blir kär i allt och alla, spec sånna som är kända by the name as: nature-boy, ortodox-boy som för alldel numer heter pingstkyrkan-boy. och ibland pirrar det juh lite extra i magen när man ser svettiga-knäväcks fjunisar också. ellleeeer huur emma..! *bliiiink
  • man lägger ner kriget mot äckliga töntar som skaanken sanna och miffan. haha.. iallafaall liite!

*giggle, nejmen hörrni, nu ska vii festa iiiikväll! jag är laddad, har på mig najsa trosor tills min och emmas striptease vi lärde oss idag på dansen! och jag har fått låna mammas mobil så jag akn fylleringa allaa!! watch out pensionsfonds experter på nordea.. stinas dotter is ooon the mooode!!
p.s. emma! jag tar med miffan ikväll, ta med skaaanky så tar vi kål på dom en gång för alla! mohahahahahha!

Tuuudeeeluuu från tovi-bovi-boy <3

p.s. emma det puckot råkade snacka med svettis-fjunis-builders kompis och hon sa att jag och vigge var tillsammans igen, nuuuu blir det kul ikväll! haha.. jag tror inte han veet.. (vigge, om du läser detta.. tovi<3 vigge)


Kommentarer
Postat av: lou

(hahahahaha!!!)

I totally agree darling *kiss

och bajs

2007-03-10 @ 19:46:23
Postat av: Einstein

Nee, kriget tar aldrig slut Tove!! Vi SKALL skjuta dem i huvet med häftpistol, that's just the way it goes.. *mahaha* Föresten är jag inte alls klantig, jag hade fuuuull kontroll över tungan, precis som jag alltid har men alkohol i blodet (C2H5OH) fnissfniss!

2007-03-11 @ 02:56:54
Postat av: Tovi-bovi

haha, veerkligen gullet. och du har sååån kontroll på vart du tafsar också.. elleeeeerhuuuur..!
Sofie btw; i love you when youre sick. -and at home.

2007-03-12 @ 14:13:21
Postat av: Emmispemmis

haha ja!! (eehm, snygg röv, så vadådå?)

2007-03-13 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback