"har man inte haft sex med nån på ett halvår är man ju typ oskuld."

Tjejmiddag igår med alla utom sandra (hon är sjuk) , trevligt som vanligt, det frossades i både det ena och det andra, speciellt i kycklingfett, not very nice. vi upptäckte efter en tid framför YouTube, Louise's schlagerdyrkan, Carola är ju en favorit, och wilddancing-Ruslana tydligen. och idag ska jag hålla tummarna för både emmaslemma och thailou då dom ska på dejt (OBS: inte dubbeldejt) som tur är har louise planerat in sjukt många heta samtalsämnen så att hon slipper uppleva en pinsam tysnad. Fast pinsama tystnader är ju faktist mer roliga än hemska, egentligen.  en annan har ju inte tid med några fikadejter utan har slitit på jobbet hela dan. Men idag träffade jag en rolig gubbe i tvättstugan när jag städade, han var glad och lite konstig, så det var inte helt illa att jobba med andra ord. Och imorgon ska jag åka o införskaffa mig en plattång, så jag får fason på mitt kurviga hår, som belöning för allt slit. toodles! 
/såfi

Kommentarer
Postat av: lusor

haha! carola är faktiskt braaa!!!!!
ledsen tjejer men det blev ingen pinsam tystnad, inte heller några hemska samtalsämnen. faktum är att inget avdera hade kunnat hänt då "dejten" inte blev av, solliii!

så nu ska jag äta en massa glass direkt ur paketet ikväll, see ya fuckers

2007-03-22 @ 18:44:39
Postat av: sofie

amagash, vad hände? :O nu får du skriva ett inlägg och berätta innan jag dör av nyfikenhet. + toss också. ska vi hata honom eller ej?

2007-03-22 @ 19:17:15
Postat av: Anonym

HAHAH + toss också?

2007-03-23 @ 12:02:30
Postat av: tovi-boy

det verkar som vi måste stryka honom från boys in tha hjood listan....?

2007-03-23 @ 12:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback