partaj hos tove

Torsdagen var ingen vanlig dag utan det var allas vår tovi-boys födelsedag. Hela 17 år fyllde slynan (eller princess of se1 som hon också kallas, en riktigt diva) Kvällen började bra med presentöppning och vi hade såklart slagit på stort och köpt de mest efterfrågade och bästa prylarna på ÖB. (om någon inte vet vad ÖB är står det för överklassbarn, alltså till för barn eller ja, rikemansbarn som har råd med lite finare och bättre) men i alla fall var presenten ett survior-kitt helt anpassat efter toves behov och det inkluderade:

Ett äpple
6 russinpaket
En kondom (observera EN, he he)
En toalettrulle - vid behov av nr 1 och 2
Läppglans - hur skulle du någonsin klara dig utan, stjärna thihi stjärna
En spegel
Hårspray - tove håller alltid håret på topp
En Borste (snygg och fräsh är ju första prioriteringen)
En mobil med headset - vi hittade en jätte fin på BR (Bara Rika) men det var SKITDÅLIGT för den funkar inte!?!?

och allt hade vi packat ned i en real fashion väska av nyaste modell. jätte cute! hi hi

sedan var det dags för tårta. Mitt mål med lovet var att gå upp två storlekar. Ni har ju själva sett vad fashion-soffi-sötis-cool har skrivit i bloggen att det är HELT inne med en och annan bilring. Helst ska det ju guppa lite lätt när man går för att skapa ett snyggt rörligt mönster i tröjan och kroppsformen ska ju helt följa tröjans figur. Därför åt jag upp en och en halv tårta själv. så himla goda var de också, tack toviiiiiiiiiiii! jag vet inte om jag har lyckats helt med min nya ideal figur men jag är i alla fall en bra bit på vägen. tack än en gång tove!

famåt kvällen började alla dricka sig berusade på 3.5 or och annat smaskigt. Vad sofie drack vet jag inte men druckit hade hon uppenbarligen gjort, oops. kvällen slutade med klädpoker och alla gick lyckliga hem i vinternatten. 

Mvh  (massavidirgahoes)
//lovi


Kommentarer
Postat av: spola kröken

mm en annan hade ju inte heller drukit som spelade kort i bara trosor, eller en annan som raggade på kvällens största förlorar, inga namn nämnda, *harkel

2007-03-04 @ 20:09:53
Postat av: pimp-fanny

whaaaaaat jag raggade inte ja sa hejdå. man måste ju vara trevlig lixom? ps. sofie de va du som va kvällens förlorare!! eller vad s'äjjer jag.. du hade ju mej där ett tag.. hiihi jag kommer inte glömma de där du viskade i mitt öra duvet när vi låg där nere i soffan. <3<3<3

2007-03-04 @ 20:26:54
Postat av: soffancool

fanny.. du vet att jag bara vill glömma det där! har aldrig varit så vettskrämd i hela mitt liv, här kan vi snacka trauma..

2007-03-04 @ 20:52:42
Postat av: Anonym

okeeeej, grejjen e att jag hörde av typ louise att du ville träffa mej igen nån gång. bara vi två?? ville bara att du skulle veta att isånnafall e jag på!!!

2007-03-04 @ 21:01:39
Postat av: Anonym

fanfanfan jag skulle inte ha skrivit de där senaste. sjuuuuukt pinsamt imorn i skolan!!!

2007-03-04 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback