fuck her gently , uuuuhhh

hejj hejj käre mesdborgare!! louise är just nu på jakt efter sitt ragg hehe han är spårlöst försvunnen dom ska sova nu och nu ska jag åka till riddaren ravioli HEJJDÅÅ lövers seeeee you tomorrow

ps god omelett louvvis by ala louise

hej RÄVEN som läser våran blogg!!!!! gfett sexyy tack för jaclånet

just nu sitter fanny med sin älskare louuu i arvids hus :DD glöm ej ossssss..... häää moahah vi fiinnns!! i dina drtämmar och du behöver iosss eehh typ du kommer inte undan till vi skrattar som djuUUr som typ en kastt hund apa giraff dol gris emma JHAHAHAHAHAHAHAH ................................... sårri <pUNG louise vill HA dsde ta ej arvids snälla hä.stern,


BTW!!! louifuck kissade på bussen och alla låstasdes att det var en spritfalska som läckte :o OPPPPSSS
ps den träffade fabnys sko där lite UUUSSHH very nasty hejdå vi älskar världen + verna

Kommentarer
Postat av: Kim RRRÄVEN

Skriv inte blogg när ni är fulla! :D
Varsågod för jacklånet... Även om du försvann i cirka 1 år ;)

2007-03-17 @ 12:04:33
Postat av: lovi

har vi någonsin haft så roligt, aldrig!
jag tackar för lånet å fannys vägnar!!
tack rävis för att du förgyller vår blogg med fin fina komentarer.. sånt gillar vi skarpt!!

hej så länge

2007-03-17 @ 13:11:10
Postat av: sandy

är det bara jag som typ onte fattade någonting av detta inlägg. jag säger som jag alltid brukar säga: VA?

2007-03-17 @ 20:02:57
Postat av: sandy

är det bara jag som typ inte fattade någonting av detta inlägg. jag säger som jag alltid brukar säga: VA?

2007-03-17 @ 20:03:22
Postat av: Kim

Tack, det är lugnt, det är mitt jobb. Jag förväntar mig bra respons i min egen blogg :) hihiwaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback