Maby he's born with it

Okay donnor och alla kära läsare. Idag diskuterade vi härliga killar som gett vårt lilla crew den desperata extra touchen som vi älskar så mycket. Alla kandidater har fört med sig både skratt och tårar och ibland även en orgasm eller två. TJOHO! Men en enda kille sticker ut lite extra från mängden....

Och han slutar aldrig leverera.... (obs nu snackar vi inte kuuk)

The man the myth the legendary: Joel Per aka JP!
Efter många härliga och jobbiga situationer och sjuka händelser levererar den här killen the final dödsstöt. Han lägger till mig på msn och nejnejnejnejnej.. Hans msn-namn är

JAG FÅR SKYLLA MIGSJÄLV :(

Thats a keeper girls. P.s. jag har avbokat våran fika imorgon för han råkade avslöja att han bara gjorde det för att få tillbaka mig. fest. PUSS! eller som JP hade skrivit det. "En puss...       typ..."

Kommentarer
Postat av: Luiemakaroni

killar alltså. hahaha haha ha ha

2009-01-15 @ 20:38:04
Postat av: Anonym

sen kommer dom krypandes minsann

2009-01-15 @ 20:41:18
Postat av: Anonym

sen kommer dom krypandes minsann

2009-01-15 @ 20:41:21
Postat av: joels X

joel har förövrigt bytt msn namn till "2009 börjar tvivelaktigt. :("

2009-01-16 @ 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback