True story

Alla hjärtans dag. Kanske en av världens skönaste dar bara av den anledningen att 90% av alla par i sverige just på denna dag måste tvinga ur sig ett snyftigt "eva, ja älskar dej" i takt med att barry white rullar på i bakgrunden och entrecôten med bea står och blir dålig borta på diskbänken.

Jag var fjorton år, pirrig i magen och låg hemma hos min pojkvän och myste när jag gjorde ett smärre misstag.. "tove, jag älskar dig."

"eehm.. tack?"  (vi gjorde slut några dar senare....)

SKÖNT ATT MAN ÄR VUXEN och vet bättre. därför ska jag iår på dubbeldejt med jacuzzi, middag, vin och drinkar och sen uuutgång. jag ska bli sjukt härligt vinglig och förhoppningsvis ramla hem med en potensiell boyfriend for the night. känns ju lite tomt nu när nattens riddare lämnade mig imorse för att köpa en telefon..
mormor frågade mig om jag hade en kk igår btw. jag sa nej, då fick jag femhundra kronor. VÄRT!

Så alla sköna slynor och pimpar! vi ses ute om ni lyckas dumpa pojkvännerna och flickvännerna hemma! jag ska iallfall dumpa mitt nyförvärv sebastian som agerade hjälte förra helgen och blev min pojkvän. <3 kämpa!
ÅÅÅÅÅH PUSS ska du ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback