NEXT

Hahahaha, jag bara ääälskar emmas bild. Men vart tog det äkta zebra-bältet vägen?

Tjejer vi har ett problem. som ni kanske vet så blev jag "flickvän-får-ej-ligga-med-andra" tidigare i veckan. Detta har resulterat i att min "pojkvän-du-är-inte-bara-ett-ligg-du-är-speciell" och jag har umgåts varje jävla dag. hur värt som helst med fri tillgång till kärleksarmen men den här killen gillar att gå naken. jag vaknar alltså med en kuk i fejjan, äter tillsammans med en kuk dasad på köksbordet och ser på tv med en kuuuk. jag tror att jag kommer utveckla neurosiska sjukdomar för jag vägar knappt nudda min älskade dator för den luktar snoooopp. dags att bli singel igen..

SANDRA, I'm coming home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback