psykiskt störd

Hallo my biatches!
Det var länge sedan vi sågs nu allihop. Louise har ju inte varit i skolan på ca 3 veckor, på grund av halvdagar och nationella prov har man inte sett så mkt av emma heller... och i fredags var det ju bara en lektion som inte många lyckades ta sig upp från sängen till.. förutom jag och sophi!
Igår var det ju happy-frayday och vi hade ju som sagt var bara en lektion.. så vi hade hela dagen framför oss HÄRLIGT. men så blev det ju inte riktigt.
Tiden gick så seeegt och hela dagen var bara obehaglig:

Jag låg och sov i köket. Jag hör någonting ute vid brunnen och tänker oj har mamma eller pappa kommit hem. jag tittade ut och ingen var där.
Då går jag ut och sätter mig i solen (för det var sol en liten stund) och försöker plugga. Då hör jag någonting innifrån huset och jag bara väntar på att min syster eller någon ska komma ut pga att hon har kommit hem. men det kom ingen då gick jag in och ingen var där... jag låste dörren ner till källarn i försäkerhets skull.
Jag går ut igen och hör någonting i buskarna och jag känner hur psykiskt dåligt jag börjar må för att jag bara hör massa saker och jag vet att jag bara inbillar mig.
Men sen ser jag någon bakom buskarna och bara..... gapar... men sen ser jag att det är ett rådjur som står och äter på mammas buske. då går jag bara upp och skrämmer iväg den.

Sen lägger jag mig ner på terassen och börjar läsa. sen kommer min syster hem och jag pratar med henne halvsovande. sen säger min syster att hon ska åka.. då somnar jag där.. och börjar drömma.
Jag drömmer att min brorsa kommer hem och säger att han har köpt något. Sen kommer det någon och tar på mig och jag tror att det är pappa, han frågar var är din pappa, jag svarar jag vet inte men jag tror fortfarande att det är pappa och han frågar om några pengar.. och då säger jag att han ska gå in och pekar på dörren som står öppen och jag tror fortfarande att det är pappa. Han går in i huset och öppnar källardörren så han som är inlåst där kan komma ut. sen vaknar jag (i drömmen) men jag tror att jag vaknar på riktigt och pappa kommer hem och pappa säger att den där killen hade varit hos honom och frågat om pengar och pappa gav honnom pengar. Nu var allt över och det enda jag och min bror tyckte var att det var dumt av pappa att ge honom pengarna.
Jag sitter ute på terassen med min bror och pappi och är i trygghet.
....sen vaknar jag och märker att pappa och min bror inte är där och jag har ingen aning om ifall det var någon som kom och tog på min på riktigt eller inte....

...idag har jag pluggat hela dagen. Det är deppigt väder. Igår kväll gjorde jag ingenting speciellt, hade halv tråkigt med sofia bara. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra och jag sitter och får ÄCKLIGA kärleksförklaringar från en italienare och det känns som jag vill börja gråta... 

........det enda jag ville säga tjejer är att jag saknar er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback