Cat fight

igår var jag och slynan emma på skiva. vakterna var dumma och emmas engla-skämt löste inte situationen riktigt på det sätt vi hoppats. väl inne på kalaset gick det hett till. jag raggade på mathias storebror OBS!! 21! vilket fick konsekvenser då hans tjej var där.. r'n'b presenterade mig för fotbollslaget och sa att dom hade halva inne på mig vilket resulterade i shotar! jag blev en aning för full och ångrar bittert idag min skickatkorg på mobilen. hoppas 2.0 har överseende med mitt betende. haha. rugi kom dit också! och jag blev tagen åt sidan av en vakt för "some serious talkin" och fick gå därifrån med en varning att om jag inte skärper mig skulle jag bli utkastad. kul!

kvällen fick 9 av 10 getingar.

kvällens kommentar:
kille: eehm, duu. jag är kompis med x och han undrar om du vill ha hans nummer. (x var utkastad)
anonym: nej.
kille:okay, vill du ha mitt nummer?

pussar tovi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback