18 plats tillsammans med franky

hey babes. ojoj vad den här helgen har varit turbolent. fredagen var najs, jag blev lite för full och har massor av konstiga sår över vänsterarmen och högra benet inkl. blåmärken. adam förbjöd mig ta mer ur baren men tack jakobs bror som tog sig i kragen och serverade ändå! och tack jonte för den underbara dansen.
lördagen var planerad att bli lugn, massor av chips och dipp och pannacotta och trevligt sällskap. för att göra en lång historia kort så slutade det med att jag klockan två på natten springer runt i området och ska slå ihjäl några fackade killar från vår skola för gissa vad dom gjort. jo, stått utanför mitt sovrumsfönster i förhoppning att se lite naket.
ute på stan stannade jag en säxy boy som visade sig vara 92a, han skulle börja i nacka gymnasium. vi bondade lite och bestämde att han skulle söka upp mig första dan i skolan så skulle jag "ta hand" om honom.
i like it!

p.s. ni får höra hela historian in skoolie horor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback