Vårdag i Sverige

Jag vaknade helt utvilad och åt frukost i solskenet som lös in i mitt kök.
Sen var det dags att börja med svenska/naturkunskapsarbetet, vilket handlar om nikotin för min del.
Jag lärde mig mycket om varför man inte ska röka....  risken ökar till många olika sjukdomar som man inte vill få tex lungcanser, matstrupecanser, KOL mm vilket bidrar till en för tidig död. Och inte nog med det, man får mycket sämre hud, rynkor mm.
YES, nu har jag kommit en lån bit på vägen med mitt arbete!!
Därför var det dags att ta en paus.
På grund av det vackra vädret och de många sidorna som inehöll ordet rökning blev jag lockad till att ta en cigarett i det fina vädret.
Jag gick ut på balkongen med min morgonrock på mig, som täckte hela min vackra kropp förutom mina ben som däremot inte var lika vackra med tanke på allt hår.... dags att vaxa dom igen kanske..!, en mysig halsduk och ett glas med den bästa medicinen mot allt, även jätte bra mot bakfylla!!!! Det jag talar om är brustabletten Berocca som inehåller b-, c-vitamioner, kalcium, magnecium och zink.
Jätte härligt!!!!
Fåglarna kvittrade och solen sken och värmde. Men samtidigt såg jag på trädäcket att det glittrade... haha, det är ju nämligen ca 0,4 minusgrader ute (när jag tittade senast på utomhustermometern)!  OMG. Detta är mars klimatet i sverige just nu och senast igår snöade det faktiskt. Men men, idag var det ju i alla fall vårväder. Och en sak som jag kom på var att man borde ställa ut fågelfrön åt fåglarna. Jag har hört att eftersom det har varit många varma dagar så här tidigt i år så har fåglarna vaknat upp tidigt i år och tror att det är vår. Men det hr ännu inte vuxit fram tillräckligt med mat åt dom i naturen. Så ställ fram mat åt dom, för vem njuter inte av deras kvitter i solskenet!?!!!!!

Kärlek från S-no!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra grej att du skolkade för att vara hemma o skriva no:n idag när det nu är framflyttat till fredag, pffft jobbig grej alltså.

2008-03-04 @ 18:03:01
Postat av: Anonym

haha verkliogen INTE vem du än är.
jag har en engelska uppsats att skriva också plus att MIN no är inte framflyttad! Fy fan säger jag!

2008-03-04 @ 19:12:07
Postat av: Anonym

pfft, juste, engelskan är också framflyytad, till fredag NÄSTA vecka.

2008-03-04 @ 22:04:17
Postat av: Anonym

hahaha älskar att sandra skriver ett inlägg om sig själv och sin vackra kropp

2008-03-05 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback