PIRR

det märks att det är vår nu. alla är så kärleksfulla.. iallafall lärarna. idag hände det nämligen massor! cissi berömde mig för mina kommentarer om reklamerna i fredags. trots att jag kommenterade att coca-colan såg ut som ett könsorgan. och lite senare på dagen hettade det till på retoriken, inte bara för att peter och jag är kära som tusan och ska skriva bröllopstal till varandra.. neeeej. det var nänligen så att claudio råraggade på bert min lärare! bert stod lutad mot en bänk då snygg-claudio kommer ingående i klassrummet och lägger en hand på bert samitidigt som han drar honom närmare och säger något med sin honungliknande stämma som jag inte uppfattar för just då försökte jag sluta fnissa.

kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback