vad hände med uppskattning?

Eugenio säger:

How are u lovely blond lady?


Eugenio säger:

Do u know... that I was fall in love of you


Eugenio säger:

I mean that... when I met you in rome, I was very very attract of you. U was lovely like an angel. I liked very much your smile. Your mood. And your smile.


.....en liten smyg titt på den ökända konversationen.
Men vad har hänt i sverige? Har killarna blivit för coola helt plötsligt för att ragga på tjejer. Under den senaste tiden är det bara äckliga gubbar som har raggat på mig. Vad är det man inte förstår om man bara ger tjejen dissen hela tiden, tror man fortfaransde att man kommer få något då eller??

Mitt ex har sagt till mig ett antal gånger efter vi gjort slut att jag förtjänar bättre... men baby, jag kommer inte få bättre för alla killar är så jävla värdelösa!

Jag tror vi får köra på det där sex maratonet som jag och sofie snackade om igår.. asså vi sexiga shlyns i klassen med varandra, fran är ju i alla fall ett säkert kort! ;) Love u babes!


Kommentarer
Postat av: sofie

haha för att förtydliga sex-maratonet som DU snacka om och involverade mig i utan min vetskap.

2008-06-01 @ 12:41:22
Postat av: Anonym

sluta vara en fegråtta nu såfi!

2008-06-01 @ 15:33:38
Postat av: tove

men jaaaa! jag är på bobban! eftersom jag inte längre kan ligga med dase är väl det här min sista chans! haha

2008-06-01 @ 16:51:43
Postat av: emma

flickor ger inga sprickor tove!!

2008-06-01 @ 17:45:49
Postat av: tove

hahahaha. skönt rim! finns säkert inlagt på t9. no doubt! och ja, inget mer kött, kanske ska söka till tila tequila istället! lääv it!

2008-06-02 @ 00:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback