en sexig bakfylla

Efter en stenhård lördag på stan med freddy och två coola grabbar och en snäll grabb så har baksmällan äntligen lossnat. freddy och jag fick självklart i oss för mycket vilket resulterar i en hel del minnesluckor mellan laroy och gamla stan samt en finfin utkastning och även hemsläp för oss båda! dock på bortaplan vilket resulterade i viss förvirring morgonen efter.

Freddy ringer iallfall vid två på söndagen och är riktigt taggad. hon är nämligen aspackad fortfarande, vilket är förståligt då hon drack en halv flaska vin, en gt, en white russian, sju drinkar och ett glas rose. slå det!
"FAN TOVE HEEEEJ SÄXY. vah? sover du? höhöhöh. jasså. nej jag står på.. vänta. TRE COLA TACK! på, eeh. i. du vet. SICKLA och spelar fotboll med en korvgubbe! (lång betänketid) ........... ja okay.. lite full..."

Grejen är den att på lördag smäller det igen! alla som vill uppleva en helkväll med två coola tjejer som inte behöver legga på stan är glatt välkomna att följa med. det ryktas att italien-emma ska lämna pojkvännen hemma för att följa med!
jag menar, det är dags att festa snart mina älsklings slynor! call me. puss tove!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback