det duubdek s'ädesv'ätska

får jag nudda dig.
men sluta nu. m´raspormana hurrumyu
jaa
hehy jag illar den stocken. gillar utbakade och inbakade stockar i nacken. din egna i nakcen?
jag snackar om din stick.
den inlagda ålen.
vad tänker vi på?
japaner!"
fett mer´d mumma!
smurf gorgale chips och cooola. så klan det gåååa
när amns tpår påtå.
jag gjorsde en konkelb'rsäg.
den var typ*ÄL konkelbär med lukt och smak.
hahaha.
du ska se min odling.
den är
den är en värdsklass för dig.

hey hå för koneöbär, ett bär med lukt och smak.
vi har ett litet bär. jag vcet inte.
hey ghå.
viölö du veta någotr mer med lukt och smak?
mmmmm..
det är barnförsjudet.
jag ä inget barn.
n´x.
jagh r matte mountain.
haha.
mecd en ordentlig odling. mmmm.
ääcklig.
jagh har odlaty fgram finaste jkvalitet snorkaz.
¨¨åh. så kan jag sätta i mitt löshår!!!
konkelb'r?!
pubis dumemr?
hahaha. med lijaner och träd ioxch ätliga svamapor. man kan överleva i flera veckor och dagar och månader oich flera tår'
cnwlefw
flera år.
fleråa år
man tar den i aaaanyus. svinagr sig fram. grabbar en svamp,. snabbmatg. hugger sig fram. konkelburhaRWE!"!½!! TÄTARE REGIONERNA I DEN NORRA DELERBN. OCH TAR DIG BAK! I DEN MÖRKARE SJIOHAEBNFÖNGRJKRE men det är värt resan för när am,n väl har kommit dit finna det fu,lt abv dom½ dom goda bören......
mmmmmmmm.. bäären.. där kan amn frossa.
tar dom aldrig slut
det beror på.
hur stor man öär.
fåeöblå gör nhya! det är en ständig produktion!
och fågelröd.. och fågel niggahhoooe.
haha.
ska itner kittlas! dippa lite bara! sluta dippa min bellyfuck!

puuus alla äslkalingar! jag öskajr eeeeeer. pouss tove otjncewj jag ääälskar er horor! looove <3 puussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback