produktiv

jag har hitills gjort på jobbet idag:

sett 4 avsnitt av Family Guy, ätit 3 knäckemackor, druckit 4 koppar kaffe, svarat i telefon antal/ggr: 1 (det var mamma).

igår va jag riktigt lurig dock, istället för att gå på lunch, låste jag kontoret och satte upp en skylt att jag hade gått på lunch, men EGENTLIGEN låg jag och sov på golvet under skrivbordet.
Ja, jag var väldigt trött och väldigt bakfull.
nej, jag låg inte bara helt primitivt på golvet, jag hade en filt och en stor herrvinterjacka som tillhygge.

ps. börjar förövrigt misstänka att det är någon form av dropspot i soptunnan utanför kontoret för a-lagarna kollar ständigt i den, och troligtvis är de inte pantburks letande för, 1. aldrig har någon plcokat upp en burk/flaska 2. dom kommer tillbaks och kollar igen efter typ 1 timme, och hur stor är chansen att det plötsligt skulle ligga något av värde där, låt oss säga 7 flaskor, efter enbart en timma.

(motsägelse: har dock aldrig sett något illegalt plockas upp heller, spaningen fortsätter)

over and out
sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback