can I quote you on that?

Det har varit omtalat förut och jag fler än en gång citerats på gunnars mer än underhållande blogg. MEN det är först idag som det verkligen slog mig. jag ÄR en citatmaskin.
 och jag, som med det mesta annat, rockar självklart fetast med en ungerfärlig promillehalt på ettusen i blodet. 

mina personliga topp tre i år (för att vara bara lite narcissistisk/masochistisk):

-"VEM ÄR BÖG OM JAG ÄR DET? -INTE JAG!"

staplar fram till en liten asiat fjortisgrabb och styr in mig så jag är cirkus 3 cm från hans ansikte, synar det, och uttalar det magiska orden:

- "äru en kille eller en tjej?!"

och sist men inte minst den nyligen nämnda, men redan klassiska:  

-"sccch!"
-"vadå?"
-"jag ligger risigt till.. jag minns inte vad olle heter!"

tamejtusan om jag inte vetat bättre hade jag nästan blivit stolt, istället för att känna mig som en avdankad fyllehagga i sina bästa år.

over and out
sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback