Den hårda sanningen om 1 pojkvän

Telefonsamtal

Jag: Men tjockis, vad ska du göra ikväll då?
1 Pojkvän: Jag ska gå och lägga mig om tre timmar..
Jag: HAHAHA, neeej. det ska du inte. Tönt. Vad ska du göra på riktigt?
1 Pojkvän: En kompis ville fika med mig ikväll. sååå, jag kanske ska göra det.
Jag: Men hallåh! det är ju jättekul! Hälsa din kompis från mig för jag måste plugga nu.
1 Pojkvän: Okej... men.. jag har inga kompisar. Jag ska sova, faktiskt.
Jag: Hahaha, naaw. har du inga vänner.
1 Pojkvän: ...... nej. eller jo, du. men du är väl mer än en vän? eller?
Jag: Jasså?
1 Pojkvän: Eller? ja jag trodde det.. aja, nu har jag en vän!

Kommentarer
Postat av: sofie

ärsch, vänner är överskattat.

2008-12-08 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback