What's new in the house of Muu?

Idag träffades klassen igen, och så även gänget bestående av klassens slynor.
Oss. Vi.
Inte många hade förändrats (med undantag för J som blivit anorektiskt)
Sandra har fått lite kortare och lite blondare hår, men har tyvärr inte blivit dummare.
Fanny har bytt klädstil, inspirerad av hennes föräldrars stil under det sena 60-talet. Peace.
Hon och Jonis kilar fortfarande stadigt, och jag tror att hon och han har blivit trebarnsföräldrar under sommaren. Men det vill hon inte säga någonting om.
Såf är kär! Bara det är ju underligt., snart kanske hon börjar sminka sig och klä sig i blommigt. Jag vet inte riktigt om vi ska sörja eller fira. Du är fin som du är Såf!
Louise är precis som innan skolan; lite mindre bakfull, lite mera gift.
Och Tove har skaffat dreads. Eller så var hon bara ute igår.
Själv har jag tagit på mig rollen som årets slacker. Med fler manliga lärare finns det nya sätt att nå MVG:n, man behöver ju faktist inte plugga...

Kommentarer
Postat av: sofie

vem är J, johan? det slog mig precis att klassen kunde ha färgat håret rosa utan att jag hade märkt det idag. hade nog med intryck från er + sexiga nya lärare.

2008-08-21 @ 20:25:48
Postat av: sofie

BTW känns som bloggen behöver omdesignas lite gällande både text och bilder.

2008-08-21 @ 20:26:36
Postat av: emsi

i'm on it

2008-08-21 @ 22:27:52
Postat av: tove

girls. dreadsen kom till utav en enda anledning. det blev bortamatch. LOVE IT!

2008-08-22 @ 00:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback