Till Sandra

Nu vill jag sätta lite PRESS på Sandra, numera gängets enda singel.
Vill du inte ha lita hårig rumpa att vakna upp till på morgonen?
Fri tillgång till snopp dygnet runt?
Sätt igång då!
Här har du några alternativ:

- Adrian Grenier (aktuell i JC-reklam)
- Owen Wilson (självmordsbenägen men säkert trevlig ändå)
- Toves lillebror


Orlando är min. Och Sofie vill ha John Travolta helt för sig själv så dem får du inte röra.
Med tanke på att ungefär 5 i en klass på 30 elever är homosexuella (alltså 1 av 6) kanske du är vår alldeles egna flata.
Isåfall har Tove en hel radda nummer du kan ringa.

Lycka till!

/ nya SE 3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah woohooo

2008-08-13 @ 19:04:31
Postat av: s

lite dåligt med alternativ tycker jag, är jag inte värd bätte.. ELLER??

2008-08-14 @ 17:52:58
Postat av: s

Lite dåligt med alternativ tycker jag, är jag inte värd bättre... ELLER!???

2008-08-14 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback