so is your fakin face!

Hey horor. ojoj. turbolent skolvecka.. behöver ni veta något om våran trevliga smått perversa FIKA lärare så kooomsi koomsi. vi är så tajta nu.
Eftersom ni inte kommer få se mig på ett bra tag framöver dvs om jag inte kommer på måndag eftersom jag planerar att vara bakis då så får ni lite hätt skvaller nuu!

  • det visade sig att snigel kanske hypade miffan liite för mycket under två år. enormt kul!
  • min såkallade "pojkväns" storebror kontaktade mig igår och undrade varför jag inte ringt min älskade pojkvän på länge. när jag sa att jag var upptagen svarade han: oooh, sexigt tove.. ;) (är han min pojkvän nu?)
  • igår var det tjejkväll med jess, fred och stina, jag åt så mycket gott att jag inte hann måla naglarna.
  • trots det vaknade jag upp i morse med ett bitmärke på rumpan och nagellack mellan brösten. VAD FAN HÄNDE?!
  • ikväll ska jag på trevlig tillställning med alex och christoffer och ragga på backslickpojkar med penisförlängare. jag ska dricka mycket, ragga mycket, dansa mycket och bada mycket!

ÖNSKA MIG LYCKA TILL! see you in another life brother. LOST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback