Lite andra bedrifter att ragga med på babban nästa gång

Horor! imorrn smäller det. och ja, för er som undrar. jag är bakis.

tack bobban för din underbara utläggning om mig, i love it! här komemr lite mer creddiga saker ni kan köra på krogen framöver när ni berättar om att "jag känner en som faktiskt ..." :

jag blev till när min mor hade pessar. jag överlevde min mors akupunktur=(missfall) när hon ovetandes hade mig i magen. jag klarade mig nästan smärtfritt från en hjärnhinneinflammation. jag var då yngst i sverige som blivit diagnoserad med struma för första gången. jag är en av två personer i sverige som inte är allergiska mot något men ändå får allergichocker. den andra är en kille. framtida partner!?

nu kommer ni verkligen få ligga mina damer! see you at friday! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback