girls, be strong.

Här sitter jag på kvällskvisten, ensam, uttråkad och fruktansvärt invalid, pga ett väldigt dåligt beslut i helgen involverande; en (på det stället) grund pool, mig själv på styva linan, gratis alkohol, ett broräcke.

och man kan ju  anta att familjen äntligen ska stötta en och tycka synd om en, nu när man är inavalid och allt. och dessutom.. tvingats ta sig hem barfota från danderyd. från busshållplatsen, ensam i mörkret vandrat , en 5 min sträcka på lite drygt 30 min, och till råga på allt vakna upp följande dag för att upptäcka " jadu bettan, igår kunde jag inte ta ett steg utan att dö lite, men idag är en helt ny dag! och jag kan inte gå alls." och krypit ut på alla fyra, till köket i jakt på en sympatiserande mamma.

jag hittade ingen sympatiserande mamma, men en road.

men det är ju egentligen mest synd om mina kära bondluder som inte får åtnjuta mitt, bittra men älskvärda, sällskap på ett par dagar nu.

toodles.

Kommentarer
Postat av: såfi-cool 4-ävvö n ävvö

du är så jäÄävla coo00ol.shiiiiit, jag hade aldrig vågat hoppa från det där broräcket!!!! stå på dig girl! skit i dom elaka kommentarerna. alla är bara avundsjuka!!!!! lyssna till ditt

2007-10-21 @ 22:35:02
Postat av: Anonym

OOPSIII!
lyssn4 till ditt hjärt4 ska det ju stååååå. hihi. pusss till alla i hela universum

2007-10-21 @ 22:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback