BäZt FräNdZ 4 ä'vAh

Hey skankis!

Den här senaste dagarna har varit velldigt omtumlande och exotiska.
I torsdags hade vi ju skolfoto vilket kom med både delade poser och missnöjen! samtidigt blev jag ju uppraggad av mr. Klamydia Glass-Killen. en frååga jag ställer mig är vad sandys förflutna med den här "baben" är?! OBS!

Sen i igår fredags kan jag skryta med att jag lekte med två av våra 1or. hon snoppskallen och sen winky såhär gick det till:
Jag och Stina hade varit på middag hos Marc där han och Gustav fick till det rejält!

Sen fick vi en inbjudan av snygg-Anton att vi skulle komma dit och kolla på Supersugen med honom och David.
Vi åkte dit och till vår stora förvning var även han den där "putte" där med sin syrra winky och hon snoppskallen.
kändes som vi hade bytt ner oss rejält! från bratkillar som gillar att ta på varnadra till ett par fjortisar (OBS! <3) och deras bror som hela tiden ville se på "pårrfilmen med 10 negrär och 1 svänsk brud som bah blir knullad! höhöh!".

Aja, här är iallfall bilderna från igår.. (tråkigt att hon kör samma pose hela tiden....) /Tovi <3

image41
(vi tre tar en rökpaus, kan inte låta bli att gosa!)


image37

Kommentarer
Postat av: Stinus

Har tippsat alla småpojkar att pröva den där raggningstekniken, funkar alltid eller hur :P

2007-10-09 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback