UPDATES

hey hoes.
tänkte jag skulle uppdatera er på det senaste såhär på tisdagskorgonen. !

UPDATE 1. i lördags spelade viktor match mot hammarby. emma och jag var där och efter att ha blivit hälsad på av okänd snoppkille (kompis till svettfjunis) och emmas syrras thaikille, la vi märke till att X-antal nackapojkar spelade i det något SÄMRE laget hammarby. my love vigge blev påhoppad av våra tajtbrallanbabes kompis jocke. hämd utövas på ondag.!

UPDATE 2. Hammarbyarn som alla tror är herkules spelade i hammarby till emmas lycka! nu vet vi att han gör skäl för sitt namn. hehe.. p.s. han duschar!

UPDATE 3. Viktor känner hammarbyarn! dom är kompisar!!! dom ska träffas idag i samband med en annan match. och risken finns att emmas namn nämns. grattis emma!

UPDATE 4. min valborg fick en extra stjärnglans när viktors kompis råkade hälla öl i min urringning och som sedan frågade om jag på rktigt var en fjortis. underbara kväll.

pussy skankiiis, vi ses bis morgen. <3 tovi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma, KÖR HÅRT!!!!

2007-05-01 @ 21:49:43
Postat av: Anonym

thaiboyen heter johaaaaan :)

2007-05-03 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback